آرشیو یکشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۱، شماره ۳۵۵۵
رسانه: رادیو و تلویزیون
۳

گشایش «کارنامه» در شبکه 4

نخستین قسمت از برنامه «کارنامه» با محوریت کتاب از فردا روی آنتن شبکه چهار می رود. این برنامه یک مجله تصویری است که به صورت زنده و هفتگی پخش می شود.

رحیمی تهیه کننده کارنامه در تشریح بخش های مختلف این برنامه گفت: نخستین بخش این برنامه با عنوان «دیباچه» سرمقاله این مجله تصویری است. بعد از آن اخبار حوزه کتاب و نشر را در بخش «کوچه کتاب» بررسی می کنیم، سپس به بخش اصلی برنامه یعنی گفت وگوی ویژه و بحث با منتقدان و صاحب نظران حوزه کتاب می پردازیم.

رحیمی گفت: در اولین قسمت از برنامه «ادبیات عامه پسند» مورد بررسی قرار می گیرد و حسین پاینده و فیروز زنوزی جلالی به عنوان مهمان در برنامه حضور خواهند داشت.

تهیه کننده «کارنامه» افزود: در پرونده هر قسمت بخشی با عنوان «عیار» پخش می شود که در قالب یک بخش گرافیکی با 15 تا 20 نفر از اهالی فن گفت وگو می کنیم. همچنین در بخش دیگری از این برنامه گزارش های مرتبط با موضوع برنامه و نظرهای مردمی را نیز به تصویر می کشیم. در انتهای هر برنامه نیز یک بسته پیشنهادی تحت عنوان «فانوس» خواهیم داشت که در این بخش کتاب های مختلف به مخاطبان معرفی می شود.

وی گفت: اجرای اصلی برنامه را فائزه نعمتی بر عهده دارد. «کارنامه» کاری از گروه معارف و اندیشه دینی شبکه چهار سیماست و دوشنبه ها ساعت 21 از این شبکه پخش می شود.