آرشیو یکشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۱، شماره ۳۵۵۵
جامعه
۱۷

تمدید مهلت ثبت نام آرم طرح ترافیک تا 30 آبان

معاون اجرایی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از تمدید مهلت ثبت نام آرم های طرح ترافیک سال 92 تا ساعت 24 سی ام آبان خبر داد.

وحید نوروزی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به این که از آغاز ثبت نام آرم های طرح ترافیک سال 92 تا کنون حدود 40 هزار متقاضی ثبت نام کرده اند، گفت: 75 درصد از این افراد، افراد حقیقی و 25 درصد حقوقی بوده اند. وی با اشاره به این که سهمیه آرم های طرح ترافیک سال 92 همان 98 هزار و 200 فقره است و افزایشی در این خصوص نداریم، تاکید کرد: در تلاشیم با توجه به استقبال شهروندان از آرم های طرح ترافیک روزانه و هفتگی سهمیه این آرم ها را در سال 92 افزایش دهیم.

وی با توصیه به شهروندان بخصوص اصحاب رسانه تاکید کرد که در مهلت باقیمانده هرچه سریع تر نسبت به ثبت نام در پایگاه اینترنتی شهرداری تهران برای آرم های سال 92 اقدام کنند، چرا که پس از پایان این مهلت که به هیچ عنوان تمدید نمی شود سایت ثبت نام بسته شده و دیگر امکان ورود و ثبت اطلاعات فراهم نخواهد بود.

وی در خصوص تعداد آرم های سال 92 تاکید کرد: سهمیه بگیران آرم طرح ترافیک در سال آینده حدود 10 درصد کاهش یافته و این میزان به آرم های روزانه و هفتگی افزوده می شود.