آرشیو یکشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۱، شماره ۳۵۵۵
جامعه
۱۷

پایان سال؛ آخرین مهلت تعویض کارت پایان خدمت

رئیس سازمان وظیفه عمومی گفت: افرادی که از ابتدای سال 85 به بعد کارت پایان خدمت دریافت کرده اند، تنها تا پایان سال مهلت دارند، کارت خود را تعویض کنند.

به گزارش مهر، سیدحمید صدرالسادات با اشاره به این که از بیست ودوم مهر امسال ، تعویض کارت پایان خدمت در کشور آغاز شده است، تصریح کرد: کسانی که از ابتدای سال 85 به بعد خدمتشان به اتمام رسیده باید برای تعویض کارت پایان خدمت با در دست داشتن مدارک لازم به دفاتر پلیس + 10 مراجعه کنند.

رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا، با اعلام این که استقبال مردم برای تعویض کارت های معافیت بسیار خوب بوده است، خاطرنشان کرد: تاکنون بیش از یک میلیون و 300 نفر کارت معافیت خود را تعویض کرده اند.

صدرالسادات در خصوص افرادی که براساس زمانبندی های اعلام شده، موفق به تعویض کارت معافیت خود نشدند، اظهار کرد: با توجه به این که کارت های معافیت قدیمی فاقد اعتبار است، لذا این افراد هرچه سریع تر برای تعویض کارت های معافیت، اقدام کنند.

گفتنی است، متقاضیان برای اطلاع از مدارک لازم برای تعویض کارت معافیت و پایان خدمت می توانند به سایت سازمان وظیفه عمومی در سایت پلیس به نشانی www.police.ir مراجعه کنند.