آرشیو سه‌شنبه ۷ آذر ۱۳۹۱، شماره ۳۵۶۷
رسانه: رادیو و تلویزیون
۳

گفت وگوی تنهایی با هنرمندان عاشورایی

پخش سری دوم برنامه گفت وگوی تنهایی به تهیه کنندگی موسوی ملکی از شبکه چهار آغاز شده است.

موسوی درباره این برنامه به جام جم گفت: در سری جدید گفت وگوی تنهایی، هنرمندانی را مقابل دوربین نشانده ایم که در زمینه محرم حرفی برای گفتن دارند. برای برنامه امشب هم دو گزینه را برای پخش در نظر گرفته ایم. بهروز رضوی یا منوچهر محمدی. رضوی گوینده ای است که در محرم صدای او را بسیار از رادیو شنیده ایم که متن هایی را در وصف واقعه عاشورا و اتفاقات محرم روایت می کند. منوچهر محمدی هم تهیه کننده ای است که چند فیلم با موضوع محرم ساخته که از بین آنها می توان به فیلم «عصر روز دهم» اشاره کرد.

موسوی ملکی درباره دیگر مهمانان برنامه گفت وگوی تنهایی گفت: آتیلاپسیانی، کوروش تهامی، ثریا قاسمی، جعفر دهقان، فردین خلعتبری، سروش صحت، رامبد جوان، علیرضا قربانی و بهناز جعفری برخی از مهمانان این برنامه هستند.

وی درباره حضور سروش صحت و رامبد جوان در این برنامه گفت: این دو نفر کمدین هستند و بیشتر مردم آنها را با کارهای طنز می شناسند، اما وقتی پای صحبت آنها می نشینی متوجه می شوی که چقدر حرف ها و حس های خوبی درباره واقعه کربلادارند.

تهیه کننده برنامه گفت وگوی تنهایی افزود: در این برنامه درباره مفاهیمی مانند ایثار، آزادگی، امر به معروف و نهی از منکر و... صحبت می شود.

سری اول برنامه گفت وگوی تنهایی ماه رمضان از شبکه چهار پخش شد.