آرشیو یکشنبه ۳ دی ۱۳۹۱، شماره ۳۵۸۹
حوادث
۱۹

حادثه در جهان

تیراندازی مرگبار در پنسیلوانیا

پلیس آمریکا اعلام کرد: در چند تیراندازی پیاپی در ایالت پنسیلوانیا، چهار نفر جان خود را از دست دادند.

پلیس محلی ایالت پنسیلوانیا درباره جزئیات این حادثه اعلام کرد: یک مرد پس از تیراندازی به سمت زنی در ساختمان یک کلیسا، دو مرد دیگر را در منطقه دیگری از این ایالت به قتل رساند.

ماموران پس از دریافت تماسی مبنی بر وقوع تیراندازی در ساختمان کلیسا به محل حادثه اعزام شدند و در تعقیب و گریز با متهم، او را کشتند.

اعضای خانواده قربانیان به پلیس محلی پنسیلوانیا گفتند: متهم پس از به قتل رساندن زن در کلیسا متواری شده و در مسیر فرار دو مرد دیگر را نیز به قتل رساند. بررسی انگیزه این جنایت ها ادامه دارد./ ایسنا

ریزش دیوار کارخانه 7 قربانی گرفت

بنا بر اعلام رسانه های داخلی برزیل، بر اثر ریزش دیوار یک کارخانه نساجی قدیمی در این کشور دست کم هفت نفر کشته شدند.

نیروهای امداد و نجات منطقه سوروکابا اعلام کردند: در زمان وقوع حادثه باران شدیدی می بارید که یکباره ساختمان این کارخانه قدیمی فروریخت و به تعدادی خودرو، موتورسیکلت و یک دستگاه اتوبوس آسیب رساند.

طبق اعلام پلیس سوروکابا، سه نفر از قربانیان این حادثه سرنشینان خودروها بودند، اما به هیچ یک از مسافران اتوبوس آسیب نرسید.

پلیس در حال بررسی علت فروریختن این کارخانه است./ ایسنا

غذای مسموم، 58 دانش آموز چینی را روانه بیمارستان کرد

58 دانش آموز چینی به دلیل مصرف غذای مسموم در مدرسه روانه بیمارستان شدند.

مقامات محلی استان چجیانگ روز گذشته اعلام کردند: این 58 دانش آموز پس از مصرف ماده خوراکی مسموم دچار حالت تهوع و اسهال شده و به بیمارستان منتقل شدند.

طبق گفته مسئولان این مدرسه، روز حادثه در بوفه، ساندویچ مرغ به دانش آموزان داده شد که آنها پس از مصرف آن احساس کسالت کردند.

مقامات محلی استان چجیانگ با اعلام این که وضع جسمانی این دانش آموزان مساعد است، تصریح کردند: بررسی جزئیات این حادثه ادامه دارد.

مقامات حوزه سلامت استان چجیانگ، گروهی از کارشناسان را برای بررسی سلامت مواد خوراکی موجود در بوفه این مدرسه مامور کرده اند./ ایسنا