آرشیو یکشنبه ۳ دی ۱۳۹۱، شماره ۳۵۸۹
جامعه
۱۷

آغاز پذیرش دستیار در تخصص پزشک خانواده

دانشگاه علوم پزشکی تهران شرایط پذیرش رشته تخصصی پزشک خانواده را اعلام کرد و متقاضیان تا بیست و چهارم دی امسال فرصت دارند از طریق سایت ثبت نام اینترنتی دانشکده مجازی اقدام به ثبت نام کنند.

به گزارش مهر، دستیاری تخصصی پزشکی خانواده با رویکرد تربیت پزشکانی سلامت نگر، جامع نگر، جامعه نگر، پاسخگو و با نگاه جامع به طب راه اندازی شده است.

این رشته تخصصی برای نخستین بار با همکاری دانشکده های پزشکی و مجازی دانشگاه علوم پزشکی تهران راه اندازی شد.

داوطلبان باید مدارک خود مبنی بر دارا بودن شرایط ورود به دوره را از طریق سامانه دانشکده مجازی به نشانی (http: / / reg.tums.ac.ir) ارسال کنند. بورد تخصصی رشته پزشک خانواده مدارک را بررسی و با استعلام نظرات شبکه و ریاست دانشگاه مربوط و پس از انجام مصاحبه پذیرفته شدن نهایی اعلام می شود.

داوطلبان لازم است توانایی و مهارت کار با کامپیوتر در حد مهارت های اول (مفاهیم پایه فناوری اطلاعات)، دوم (آشنایی با سیستم عامل) و هفتم (اطلاعات و ارتباطات) ICDL را داشته باشند. داوطلبان می توانند برای ثبت نام به سایت دانشکده مجازی دانشگاه علوم پزشکی تهران (http: / / etums.tums.ac.ir) مراجعه کنند و پس از تکمیل فرم اینترنتی قسمت مربوط فایل های اسکن عکس، مدرک تحصیلی و سایر مدارک خود را الحاق کنند. دریافت کد رهگیری به منزله خاتمه ثبت نام است.

متقاضیان دو هفته بعد از ثبت نام خود باید برای مشاهده تائید یا تایید نشدن مدارک ارسالی برای ثبت نام به سایت مراجعه کنند.

نتایج پذیرفته شدگان نهایی نیز چهارشنبه یازدهم بهمن 91 از طریق همین سامانه اعلام خواهد شد.