آرشیو یکشنبه ۳ دی ۱۳۹۱، شماره ۳۵۸۹
جامعه
۱۷
حق با شماست

چه کسانی یارانه دریافت نمی کنند؟

رضا از بوشهر: چرا بانک صادرات ایران مدت دو سال است که نسبت به تعهدات خود عمل نکرده و برای حساب های قرض الحسنه پس انداز قرعه کشی انجام نمی دهد؟

هاشمی از چازن: دیروز برای خرید یک عدد آبمیوه مراجعه کردم. قیمت آن را 2400 تومان اعلام کردند، در صورتی که امروز قیمت همان آبمیوه را 4200 تومان اعلام کردند و این یعنی 75 درصد افزایش قیمت.

شفیعی: چرا نسبت به اتمام پل فلکه پنجم فردیس کرج هیچ گونه اقدامی صورت نمی گیرد؟

ابراهیمی از قم: با توجه به صحبت های سخنگوی کارگروه طرح تحول اقتصادی در مورد حذف هشت میلیون نفر از پردرآمدها نسبت به دریافت یارانه می توان حدس زد که منظور ایشان همان افرادی باشند که پیامک دریافت کرده اند، در صورتی که متاسفانه بعضی از این افراد حتی به نان شب خود هم محتاج هستند.

حسینی از آستانه اشرفیه: بازنشسته آموزش و پرورش هستم و تا به حال حقوق و مزایای خود را دریافت نکرده ام. می خواستم از آموزش و پرورش و همچنین اداره بازنشستگی سوال کنم با توجه به 30 سال سابقه پس اندازم چرا حقوق بازنشستگی به من پرداخت نمی شود؟

محمد شیخی زاده از بازنشستگان راه آهن: می خواستم ضمن عرض تشکر از مدیرکل راه آهن استان اصفهان درخواست کنم که نسبت به استخدام فرزندان کارمندان راه آهن توجه بیشتری نشان دهند.

09189774: دبیرستان دختران واقع در ناحیه یک سنندج کمک به مدرسه را اجباری کرده و در حضور سایر دانش آموزان بارها دختر مرا به خاطر کمک نکردن به مدرسه تحقیر کرده اند، البته کمک را فقط به صورت نقدی می گیرند.

09382498: بنده یکی از ساکنان شهرستان آق قلاهستم. میدان های شهر فاقد نام بوده و آسفالت های خراب آن به یک معضل برای رانندگان تبدیل شده است. اگر این شهر شهردار دارد لطفا رسیدگی کند.

09186659: چرا سیستم نشت گاز و اطفای حریق در شرکت گاز برای نصب در منازل وجود ندارد. تا کی شاهد خفگی مردم باشیم.