آرشیو دوشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۱، شماره ۳۶۰۶
رسانه: رادیو و تلویزیون
۳

«روزی روزگاری» در شبکه آی فیلم

پخش سریال «روزی روزگاری» ساخته امرالله احمدجو از امروز از شبکه آی فیلم آغاز می شود. علاقه مندان به این سریال کمدی و خاطره انگیز می توانند اولین قسمت آن را امشب ساعت 21 و 30 دقیقه تماشا کنند. این سریال برای پخش از آی فیلم بازبینی فنی شده و کیفیت آن ارتقاء یافته است.

در سریال روزی روزگاری بازیگرانی مانند زنده یاد خسرو شکیبایی، محمود پاک نیت، ژاله علو، محمد فیلی، زنده یاد جمشید لایق و زنده یاد جمشید اسماعیل خانی بازی می کنند.

داستان روزی روزگاری در اطراف شیراز قدیم اتفاق می افتد. دو راهزن به نام های مرادبیک(شکیبایی) و حسام بیک(پاک نیت) بنا به مقتضیات راهزنی هر کدام سهم بیشتری از کاروان ها می خواهند. آنها مدام با هم رودررو می شوند تا این که مرادبیک با خاله(علو) آشنا می شود. این آشنایی باعث تحول در زندگی او می​شود.

یکی از محاسن سریال روزی روزگاری دیالوگ های آن است که بیشترین موقعیت های کمدی سریال را شکل داده است. البته لهجه و نوع گویش شخصیت ها هم از مختصات روزی روزگاری است که باعث شده مردم زیادی مشتری این سریال شوند.

پخش سریال «سقوط آزاد» ساخته علیرضا امینی هم که از دیشب از آی فیلم آغاز شده است، این هفته ادامه خواهد داشت. سقوط آزاد با بازی حامد بهداد و پوریا پورسرخ هر شب ساعت 19 و 30 دقیقه به نمایش درمی آید.