آرشیو دوشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۱، شماره ۳۶۱۲
رسانه: رادیو و تلویزیون
۳

رامبد جوان «سپید پررنگ» می شود

رامبد جوان امروز به برنامه «سپید پررنگ» شبکه دو می آید تا درباره دوره نوجوانی اش با مخاطبان این برنامه صحبت کند. این برنامه ساعت 16 و 30 دقیقه پخش می شود.

به گزارش روابط عمومی شبکه دو، روز شنبه نیما شاهرخ شاهی مهمان برنامه «سپید پررنگ» بود. او در این برنامه گفت: نوجوانی ما در خیابان و کوچه با فوتبال و گل کوچک گذشت. در آن زمان اگر کسی بلد نبود توپ را دولایه کند، نوجوان نبود. اما نوجوانان امروزی وقت خود را فقط پای رایانه و بازی های رایانه ای می گذرانند.

شاهرخ شاهی با ابراز علاقه به دوره نوجوانی اش گفت: نوجوانان امروزی ارتباطشان با خانواده کمتر شده و بیشتر در دنیای مجازی و رایانه زندگی می کنند و همین باعث گوشه گیری آنها می شود، در حالی که ما با خانواده و فامیل بیشتر ارتباط داشتیم و اگر سفر می رفتیم با کل فامیل و بچه های فامیل بودیم.

وی اظهار کرد: در دوره ای از زندگی به دلیل اختلاف نسل ها و تفاوت در طرز فکرها، سرکشی بچه ها نسبت به والدینشان زیاد می شود و این طبیعی و اقتضای سن است. اما من کلابچه درسخوان و حرف گوش کنی بودم و حالامی فهمم حرف ها و نصیحت های آن موقع پدر و مادرم برای چه بود.

شاهرخ شاهی ادامه داد: اگر روزی پدر شوم با فرزندم دوست و رفیق می شوم که همین رفاقت باعث می شود این اختلافات، سرکشی ها، زور و تحکم کمتر شود.

سپید پررنگ کاری از گروه نوجوان شبکه دو سیماست که به تهیه کنندگی الهه بهبودی از شنبه تا سه شنبه بعد از اخبار جوانه ها به مدت نیم ساعت پخش می شود. این برنامه به مسائل نوجوانان و دغدغه های آنان می پردازد.

در برنامه سپید پررنگ هر روز سوال پیامکی مطرح می شود که نوجوانان می توانند با شماره 30000203 پاسخ ها و نظرات خود را برای دعوت مهمان به برنامه اعلام کنند.