آرشیو دوشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۱، شماره ۳۶۱۲
اقتصاد
۴

تدوین بسته ویژه بازرسی شب عید

معاون بازرسی و رسیدگی به تخلفات سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان از تدوین بسته بازرسی و نظارتی برای تنظیم برنامه ویژه بازار شب عید خبرداد.

مجتبی فراهانی دیروز در گفت وگو با ایرنا ضمن بیان این که سازمان حمایت، برنامه های ویژه ای برای نظارت بر بازار شب عید تدارک دیده، افزود: جلسات توجیهی جهت تدوین بسته بازرسی و نظارتی با معاونان بازرسی سازمان های صنعت استان ها برگزار شده است. وی افزود: با توجه به این که امسال، بازار ارز با نوسان روبه رو شده و حساسیت های موجود نیز در این باره افزایش یافته است، از این رو تشدید بازرسی و نظارت ها از اولویت های اصلی سازمان حمایت در کنترل و تنظیم بازار شب عید به شمار می رود.

فراهانی ادامه داد: تنظیم بازار کالاهای اساسی یکی دیگر از اولویت های اصلی سازمان حمایت به شمار می رود و در این خصوص تمام این اقلام از مبدا تا شبکه های مویرگی کنترل می شود. معاون سازمان حمایت با اشاره به برگزاری نمایشگاه های بهاره در روزهای پایانی سال در سراسر کشور گفت: نمایندگان سازمان های حمایت و تعزیرات حکومتی در این نمایشگاه ها حضور داشته، به شکایت ها رسیدگی خواهند کرد و در صورت مشاهده هرگونه تخلف با متخلفان برخورد می شود.

مجتبی فراهانی با اشاره به این که پوشاک نیز جزو اولویت های نظارت است، افزود: علاوه بر این که تعداد زیادی از غرفه های نمایشگاه های عرضه مستقیم کالابه صنوف پوشاک اختصاص خواهد یافت، برخی واحدهای صنفی نیز به انتخاب خود اتحادیه پوشاک و با نصب تابلوهای مشخص اقدام به فروش ویژه خواهند کرد که البته نظارت بر تمام آنها صورت خواهد گرفت.