آرشیو چهارشنبه ۴ بهمن ۱۳۹۱، شماره ۳۶۱۴
ورزش
۱۸

قلعه نویی در آستانه برگزاری شهرآورد: کری نمی خوانم، اما فقط به پیروزی فکر می کنم

سرمربی استقلال در آستانه دیدار با پرسپولیس از آمادگی بالای شاگردانش و نداشتن مصدوم و محروم برای این بازی خبر داد و گفت: نه می توان نتیجه این بازی را پیش بینی کرد و نه گفت این بازی باکیفیت یا بی کیفیت از آب درمی آید.

امیر قلعه نویی که در تمرین دیروز استقلال دو مهمان ویژه به نام های صمد مرفاوی و محمود فکری داشت، در جمع خبرنگاران به بیان تازه ترین دیدگاه خود درباره شهرآورد 76 پرداخت و افزود: این مسابقه حساسیت فراوانی دارد و گرچه از نظر ریاضی سه امتیاز دارد، اما از نظر هواداران این مسابقه هزار امتیازی است.

وی درباره پیش بینی پیروزی 2 بر صفر پرسپولیس در این بازی توسط یحیی گل محمدی گفت: شاید او چیز هایی می داند که ما از آن اطلاعی نداریم، به هر حال من در این 15 سال مربیگری یاد گرفتم تکالیفم را بخوبی انجام دهم و نتیجه این بازی را پیش بینی نکنم. با این وجود فقط به فکر پیروزی در این دیدار هستیم و حتی به مساوی هم فکر نمی کنیم.

سرمربی استقلال در مورد غیبت علی کریمی در این بازی، اظهار کرد: ای کاش کریمی در دربی حضور داشت تا همه مردم ستاره هایشان را ببینند. یک سالی که در تیم ملی با علی کریمی بودم، این نکته را ثابت کرد که به لحاظ فنی و اخلاقی بازیکن خوبی است.

وی با رد برخی اظهارنظرها در روزهای گذشته مبنی بر این که نتیجه برخی شهرآوردها از قبل مشخص می شود، درباره حضور فرهاد مجیدی در این بازی گفت: مجیدی هم مثل کریمی بازیکن بسیار خوبی است، اما او از لحاظ بدنی با شرایط خوبش فاصله دارد، باید کاری کنیم مردم روز خوب مجیدی را ببینند. او در حال حاضر 25 دقیقه می تواند بازی کند.

قلعه نویی همچنین واکنش کرش به خداحافظی رحمتی از تیم ملی را شتاب زده دانست و گفت: جا داشت سرمربی تیم ملی اول با رحمتی صحبت می کرد و بعد چنین موضعی می گرفت.