آرشیو چهارشنبه ۴ بهمن ۱۳۹۱، شماره ۳۶۱۴
ورزش
۱۸

بدون کریمی به ادامه راه موفق خود در نیم فصل دوم فکر می کنیم

گل محمدی: به توانایی بازیکنانم ایمان دارم

همان طور که پزشکان باشگاه پرسپولیس اعلام کردند تکلیف علی کریمی برای شهرآورد، دیروز مشخص شد و این بازیکن، غایب بزرگ روز جمعه خواهد بود. با وجود این یحیی گل محمدی، سرمربی سرخپوشان تاکید دارد که با اطمینان به توانایی شاگردانش به استقبال این بازی می رود.

یحیی گل محمدی دیروز در جمع بازیکنان پرسپولیس صحبت هایش را این گونه آغاز کرد:

من همیشه معتقدم که نتیجه شهرآورد در چارچوب زمین مشخص می شود و هر تیمی که آرامش داشته باشد، در آن روز بهترین تصمیم ها را در زمین می گیرد، اما در رابطه با بازی روز جمعه شاید شنیدن این خبر سخت و دشوار باشد، اما ما باید بدون کریمی به شهرآورد فکر کنیم. البته کریمی همیشه در کنار ما هست و به زودی نیز در جمع ما حضور پیدا می کند. او خودش هم بسیار ناراحت است، اما مصدومیت هیچ موقع خبر نمی کند.

وی به بازیکنانش گفت: به تک تک شما بازیکنان و توانایی های شما اعتقاد قلبی دارم. تا روز شهرآورد به هیچ چیز جز بازی فکر نکنید و ان شاءالله با همدلی، موفقیت ما در نیم فصل دوم ادامه دار خواهد بود، چون باید هواداران را شاد کنیم. مطمئن باشید با توجه به توانایی تیمی به هدف مان خواهیم رسید، امیدوارم روز جمعه همه با هم بتوانیم یک نتیجه خوب را به دست آوریم.

این در حالی است که مهدی مهدوی کیا با بهبودی مصدومیت و رسیدن به بازی شهرآورد گفت: خوشبختانه وضع خوبی داریم و پرسپولیس روز به روز شرایط بهتری پیدا می کند. تنها اتفاق بدی که برای ما افتاد، مصدومیت علی کریمی بود که البته این مساله هم جزو اتفاق های فوتبال است. امیدوارم روز جمعه نمایش خوبی ارائه دهیم و گل محمدی هم در ادامه نتایج موفق خود، در این بازی موفق شود.

اما پرسپولیسی ها که علی کریمی و عادل کلاه کج را به دلیل مصدومیت در این بازی در اختیار ندارند، به دنبال عقد قرارداد با ولادکو گروزدانسکی، بازیکن مقدونیه ای خود سخت به تکاپو افتاده اند تا بتوانند از حضور این هافبک در شهرآورد تهران بهره ببرند. باشگاه پرسپولیس دیروز برای این بازیکن پس از ثبت قرارداد، از فدراسیون فوتبال چین درخواست ITC کرد. طبق قولی که به پرسپولیسی ها داده شده، تا امروز چهارشنبه ITC این بازیکن مقدونیه ای به ایران می رسد.