آرشیو یکشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۱، شماره ۳۶۲۲
جامعه
۱۷
حق با شماست

کوچه های بی آسفالت کرج

یک شهروند از فلاورجان: مسیر اصفهان به ایمان شهر فلاورجان با وجود مسافر زیاد، اتوبوس کم دارد و جوابگوی مسافران نیست. از مسئولان ذی ربط می خواهیم نسبت به افزایش تعداد اتوبوس ها در این مسیر اقدام کنند.

فراهانی از پاکدشت: بازنشسته فرهنگی هستیم که بعد از پنج ماه هنوز مطالبات ما را پرداخت نکرده اند. چرا؟

طباطبایی از کرج: شهرداری ها وظایفی به عهده دارند که یکی از آنها، آسفالت مناسب برای هر کوچه و خیابان است اما ظاهرا بعضی از شهرداری ها یا این موضوع را فراموش کرده اند یا برخی خیابان ها را! وگرنه نباید خیابان هایی که در مرکز شهر کرج و حوالی میدان آزادگان واقع شده است، از آسفالت افتضاحی برخوردار باشد.

برخی کوچه های کوی اتحاد از جمله کوچه نیما، یکی از همین جاهایی است که مورد کم لطفی شدید شهرداری کرج قرار گرفته است. از شهرداری کرج درخواست رسیدگی و رفع مشکل آسفالت کوچه های پر از ناهمواری را داریم.

امیری از تهران: با توجه به سه برابر شدن قیمت اجناس، چرا حقوق کارمندان را به همین نسبت افزایش نمی دهند؟

مسعودی از کرج: مدتی است که جدول گذاری خیابان گلستان 41 ملارد کرج به پایان رسیده ولی هنوز از آسفالت این خیابان خبری نیست. مسئولان شهرداری منطقه نسبت به این کار اقدام کنند.

حاجیان از قم: برای عمل کلیه خود در بیمارستانی در قم مبلغ سنگینی از من تقاضا کرده اند که به علت نداشتن تمکن مالی نمی توانم این کار را انجام دهم. از مسئولان ذی ربط می خواهم به این موضوع رسیدگی کنند.

بهرامی از تهران: از مسئولان ذی ربط می خواهیم دلیل دیر آمدن اتوبوس در شهرک اکباتان را بررسی کنند.

جوابیه:در پی درج پیامی در بیست و هفتم دی ماه تحت عنوان «تاریکی بلوار منتهی به منازل ایران خودرو در شهر جدید هشتگرد» روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان البرز با ارسال نامه ای اعلام کرد: بنا بر گزارش شماره 8117 مورخ 30 / 10 / 91 منطقه برق ساوجبلاغ اجرای طرح تامین روشنایی بلوار مذکور براساس طرح تهیه شده از سوی این شرکت به عهده شرکت عمران شهر جدید هشتگرد است.

09384317: چرا نیروهای آموزش و پرورش بدون آزمون، تعیین تکلیف می شوند، اما مربیان پیش دبستان باید در آزمون شرکت کنند؟

09358162: لطفا به مسئولان بگویید به بیمه های کارگران زحمتکش شهرداری رسیدگی کنند. با شش سال سابقه کاری فقط دو سال بیمه دارم.