آرشیو چهارشنبه ۲ اسفند ۱۳۹۱، شماره ۳۶۳۶
صفحه اول
۱

نشست ارتقای همکاری رسانه ملی با مجلس

به منظور ارتقای همکاری های رسانه ملی با مجلس شورای اسلامی و استفاده بیشتر از ظرفیت های کارشناسی کمیسیون های مجلس، نشست مشترک مجمع سخنگویان این کمیسیون ها با مدیران رسانه ملی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان صدا و سیما، در این جلسه که تمامی اعضای مجمع حضور داشتند، نقش تعیین کننده سخنگویان تخصصی مجلس در اطلاع رسانی و توجیه افکار عمومی و ضرورت ارتباط مستمر با رسانه ملی مورد بررسی و تاکید قرار گرفت.

در این نشست موضوعاتی چون اطلاع رسانی از کمیسیون های تخصصی، آموزش قوانین به مردم، طرح مباحث کارشناسی و چالشی در مورد طرح های مهم و افزایش آگاهی های عمومی در جامعه، حضور اعضای مجمع در کارگروه های تخصصی شبکه ها،توجه بیشتر به وظیفه نمایندگان مجلس به عنوان قانونگذار و محدود کردن نگاه های بخشی و منطقه ای، توجه ویژه به نقش نظارتی مجلس بویژه کمیسیون اصل 90 و پرهیز از نگاه ژورنالیستی به فعالیت های مجلس، مورد تاکید قرار گرفت.

نمایندگان مجلس در این دیدار ضمن تشکر از عملکرد رسانه ملی، اقداماتی نظیر راه اندازی سیستم دیجیتال، تولید سریال های ماندگار، راه اندازی شبکه های جدید، دور بودن مدیریت رسانه از حاشیه های سیاسی و آرامش بخشی ارزشمند به جامعه، نوآوری و تنوع در برنامه ها و برخورداری از اعتماد عمومی مردم را مورد قدردانی قرار دادند.

در ادامه مهندس ضرغامی با تشکر از سخنگویان کمیسیون های تخصصی مجلس، آنان را عصاره اطلاعات و نگاه کارشناسی مجلس دانست و ضمن قبول پیشنهاد های آنان، ادامه ارتباط بخش های مختلف رسانه ملی با اعضای مجمع را مورد تاکید قرار داد.