آرشیو یکشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۱، شماره ۳۶۴۵
حوادث
۱۹

دستگیری 40 شرور قداره بند در لرستان

با اجرای طرح امنیت اجتماعی 40 نفر از سارقان، خرده فروشان موادمخدر، اراذل و اوباش و معتادان در یکی از محله های آلوده شهر خرم آباد بازداشت شدند.

به گزارش پایگاه پلیس، سردار کاظم علیزاده، فرمانده انتظامی استان لرستان با اشاره به این که پلیس برای تامین امنیت، آرامش و آسایش شهروندان، طرح های مقابله ای را با اراذل و اوباش و سارقان در دستور کار قرار داده است، عنوان کرد: با کنترل رفتار افرادی که زمینه ساز ناامنی هستند، فضای جولان را برای آنها ناامن و زمینه های رضایت شهروندان را فراهم خواهیم کرد. فرمانده انتظامی لرستان با اشاره به این که طرح برخورد با اوباش ساعت 8 صبح دیروز به صورت مشترک با همکاری پلیس های تخصصی استان در منطقه پل پیروزی (محله اسدآبادی) خرم آباد اجرا شد، تصریح کرد: با برنامه ریزی های قبلی، این مخلان نظم و امنیت شناسایی و دستگیر شدند. این مقام انتظامی، توقیف هشت دستگاه خودرو و موتورسیکلت سرقتی و تعدادی ابزار شرارت از قبیل قمه و شمشیر را از دیگر نتایج این طرح برشمرد و گفت: مقادیری مواد مخدر و محترقه نیز از متهمان کشف شده است. وی خاطرنشان کرد: این طرح بر اساس وظایف ذاتی پلیس و درخواست شهروندان با عملیات های شناسایی و اطلاعاتی اجرا شده است و به طور مستمر در سطح استان و دیگر نقاط آلوده شهر خرم آباد به اجرا درمی آید.

علیزاده با اشاره به این که ساخت و ساز در برخی نقاط حاشیه ای شهر خرم آباد، باعث تجمع افراد مزاحم، معتادان و سارقان شده است، تصریح کرد: اگر مسئولان توجه ویژه ای به این مناطق داشته باشند، پلیس نیز می تواند عملیات و طرح های خود را در این ارتباط با موفقیت اجرا کند.

فرمانده انتظامی لرستان با اشاره به این که برخی منازل خالی از سکنه یا مخروبه ها به پناهگاهی برای مجرمان تبدیل شده است، خواستار همکاری بیشتر مسئولان شد.