آرشیو یکشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۱، شماره ۳۶۴۵
حوادث
۱۹

مرد متهم با نوشتن مطالب توهین آمیز، مدیر و معاونش را به دردسر انداخته بود

هک کردن وبلاگ مدیر اداره به قصد انتقام

مرد مغازه دار وقتی موفق به دریافت خدمات شهری ویژه ای از یکی از اداره های خدمات شهری مشهد نشد، به قصد انتقامگیری، وبلاگ مدیر آن اداره را هک و با راه اندازی وبلاگ جعلی برای او و معاونانش ایجاد دردسر کرده بود که از سوی پلیس فتای استان خراسان رضوی دستگیر شد.

به گزارش جام جم، سرهنگ عرفانی، رئیس پلیس فتای استان خراسان رضوی در این باره گفت: چند روز پیش وکیل یکی از اداره های مشهد با حضور در پلیس فتای استان خراسان رضوی، از فردی به اتهام هک کردن وبلاگ خصوصی موکلش مدیر آن اداره و راه اندازی وبلاگ جعلی به نام وی و نوشتن مطالب توهین آمیز شکایت کرد.

عرفانی افزود: در پی این شکایت، ماموران فتا با بررسی موضوع، اقدامات خود را برای دستگیری مرد هکر آغاز کردند تا این که دو روز پیش با اطلاع از این که متهم در یکی از محله های جنوبی مشهد زندگی می کند، او را دستگیر کردند.

اعتراف متهم کینه جو

متهم در بازجویی با اعتراف به هک کردن وبلاگ مدیر این اداره و راه اندازی یک وبلاگ جعلی به نام وی گفت: چندی پیش برای دریافت خدماتی به یکی از اداره های خدمات شهری مراجعه کردم، اما متوجه شدم برای دریافت این خدمات باید چند ماه منتظر بمانم. من هم به قصد انتقامگیری از مدیر و معاونان آن اداره، وبلاگ مدیر را هک و یک وبلاگ جعلی راه اندازی کردم و در آن مطالب غیرواقعی و توهین آمیز نوشتم.

بنا بر این گزارش، برای متهم قرار قانونی صادر شد. تحقیقات تکمیلی از وی ادامه دارد.