آرشیو یکشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۱، شماره ۳۶۴۵
حوادث
۱۹

تهدید به قتل، شگرد باند تبهکاری بود

اعضای باند افغانی های تبهکاری که جوانان جویای کار را به ساختمان های در حال ساخت کشانده و با تهدید به قتل اموالشان را سرقت می کردند، شناسایی و بازداشت شدند.

سرهنگ جلیل موقوفه ای، رئیس کلانتری 128 تهران نو در گفت وگو با پایگاه خبری پلیس افزود: ساعت 13 و 30 دقیقه پنجشنبه مرد جوانی به نام علی به کلانتری مراجعه و به ماموران اعلام کرد ساعت 21 شب گذشته در میدان شوش فردی افغان با اطلاع از این که کار من نقاشی ساختمان است، مرا برای کار به ساختمانی در حال ساخت در خیابان 30 متری نیروی هوایی برد.

شاکی افزود: همین که وارد ساختمان شدیم، مردی قوی هیکل مرا بشدت کتک زد و کارت عابربانک و رمز آن را سرقت و 245 هزار تومان از حسابم برداشت کردند.

وی اضافه کرد: آنها دوباره کتکم زدند و مرا رها کردند، اما مدارکم را تحویل ندادند و گفتند اگر تا شب یک میلیون تومان به آنها ندهم، مدارکم را آتش می زنند. آنها همچنین تهدیدم کردند موضوع را به پلیس اطلاع ندهم. در پی این شکایت، تیمی از کارآگاهان، رسیدگی به پرونده را به عهده گرفتند و با راهنمایی شاکی، به محل وقوع جرم اعزام شدند و سه نفر را به نام های خالد، بیت الله و حمدالله دستگیر و به کلانتری منتقل کردند.

رئیس کلانتری 128 تهران نو یادآور شد: متهمان پس از اعتراف به جرم، با دستور بازپرس دادسرای امور جنایی تهران در اختیار کارآگاهان پایگاه چهارم پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ قرار گرفتند.