آرشیو یکشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۱، شماره ۳۶۴۵
حوادث
۱۹

زن میانسال قربانی برادر شیشه ای

مرد شیشه ای وقتی با مخالفت خواهرش برای پرداخت هزینه موادمخدر روبه رو شد، او را با چاقو کشت.

به گزارش مهر، ساعت 10 صبح سه شنبه قتل زن میانسالی به قاضی موحدی راد، بازپرس جنایی مشهد اطلاع داده شد.

تیم جنایی پس از حضور در محل با جسد زن پنجاه و دو ساله ای به نام نسرین روبه رو شد که با ضربه های چاقو به قتل رسیده بود. بررسی ها نشان داد، این زن فریادزنان برای درخواست کمک به کوچه آمده که برادرش او را مقابل چشمان همسایه ها با چاقو به قتل رسانده است.

در پی این حادثه، عامل جنایت از سوی اهالی دستگیر شد. یکی از شاهدان ماجرا به ماموران گفت: با شنیدن داد و فریاد و درخواست کمک زنی، خودم را به کوچه رساندم. زن میانسال در حالی که غرق در خون بود، در خیابان می دوید و مردی با ضربه های چاقو او را به قتل رساند و از محل گریخت. متهم به قتل به خاطر ترس وارد مغازه ای شد که در آنجا او را دستگیر کردیم.

بررسی های پلیسی نشان داد، متهم به قتل به دلیل اعتیاد به شیشه از همسرش جدا شده و نزد خواهرش زندگی می کرد. او ابتدا با طرح ادعاهای واهی گفت که خواهرم را به شکل شیطان می دیدم و صدایی به من می گفت شیطان را بکش.

متهم در ادامه اعتراف کرد: روز حادثه برای تهیه موادمخدر از خواهرم نسرین پول خواستم، اما او پولی به من نداد. در یک لحظه کنترلم را از دست داده و چاقویی را از آشپزخانه برداشتم و با آن ضربه ای به سرش زدم. خواهرم سراسیمه از خانه خارج شد و از همسایه ها کمک خواست. به تعقیبش پرداخته و او را در کوچه با ضربه های دیگر به قتل رساندم.

متهم پس از اعتراف به قتل، با قرار قانونی از سوی بازپرس جنایی روانه زندان شد.