آرشیو پنجشنبه ۲۲ فروردین ۱۳۹۲، شماره ۳۶۶۴
سیاسی
۲

روحانی: کلید حل مشکلات، کار جمعی است

حسن روحانی با تاکید بر این که کلید حل مشکلات، کار جمعی است، گفت: مشکلات پیچیده و زیادی در کشور وجود دارد، اما در بن بست قرار نداریم و برای مشکلات، راه حل های منطقی وجود دارد.

به گزارش ایسنا، روحانی در دیدار جمعی از فعالان اجتماعی و سیاسی به اهمیت انتخابات آینده اشاره کرد و افزود: انتخابات فرصت سرنوشت ساز برای ملت به شمار می آید.

وی اضافه کرد: دولت آینده برای حل معضلات کشور باید با تمام قوا و با بسیج همه امکانات به حل مشکلات اقتصادی و اجتماعی مردم نظیر بیکاری، تورم و گرانی، مشکلات بهداشت، آموزش و تامین اجتماعی بپردازد.

روحانی به برخی مشکلات در عرصه سیاست خارجی اشاره و ابراز امیدواری کرد در انتخابات پیش رو، دولتی قوی، کارآمد و هماهنگ با رای مردم کار را آغاز کند و بتواند مشکلات معیشتی مردم را حل و به کاهش مشکلات اخلاقی و معنوی جامعه کمک کند.

وی تصریح کرد: با وجود برخی مشکلات اقتصادی در کشور، این روزها مردم فقط نگران نان شب نیستند بلکه به دلیل مشکلات اخلاقی و اجتماعی، برای آینده جوان هایشان نیز نگرانند؛ گرچه نباید از یاد برد که مشکلات اقتصادی، یکی از عوامل اصلی بروز این مشکلات است.

به گفته روحانی، علاوه بر دانش و تجربه، شیوه مدیریتی فرد اول اجرایی، برای اداره کشور بسیار مهم است. یک شخص هرچقدر عالم باشد، نمی تواند همه مشکلات را لمس کند و راهکار حل آن را بداند.

باید برای حل مشکلات از نظر کارشناسان و متخصصان استفاده کند تا مشکل حل شود. در این مسیر، تجربه و دانش به همراه انجام کار تیمی و گروهی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.