آرشیو پنجشنبه ۲۲ فروردین ۱۳۹۲، شماره ۳۶۶۴
جامعه
۱۷

ابلاغ مصوبه شفاف سازی وظایف دستگاه ها در حوزه جوانان

مدیرکل دفتر ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان اعلام کرد، مصوبه شفاف سازی تکالیف و وظایف دستگاه ها در حوزه جوانان پس از تصویب هیات وزیران و مجلس از سوی وزارت جوانان به دستگاه ها ابلاغ می شود.

حسین معتمدنیا به مهر گفت: اسفند سال گذشته مصوبه شفاف سازی تکالیف دستگاه ها در حوزه جوانان به هیات دولت ارائه شد تا پس از بررسی هیات وزیران، این مصوبه به مجلس ارائه شود.

وی با بیان این که مدت زمان بررسی این مصوبه اندکی طولانی است، افزود: پس از تصویب هیات وزیران، این مصوبه از سوی هیات دولت به مجلس ارائه می شود تا پس از تصویب مجلس به دستگاه ها ابلاغ شود.

معتمدنیا از ابلاغ شاخص های ساماندهی امور جوانان به دستگاه ها خبر داد و درباره اولویت های دفتر ساماندهی امور جوانان در سال جدید توضیح داد: افزایش برگزاری جلسات ساماندهی امور جوانان برای حل مشکلات حوزه جوان، افزایش حداقل 50 درصدی ستادهای استانی و شهرستانی و تشکیل کمیته های تخصصی ستاد ملی و استانی با موضوعات مرتبط با جوانان از اولویت های ما در امسال است.

مدیرکل دفتر ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: دومین جلسه ساماندهی وام ازدواج در این هفته برگزار شود، اما به دلیل وجود برخی مشکلات این جلسه تا پایان فروردین تشکیل خواهد شد.