آرشیو پنجشنبه ۲۲ فروردین ۱۳۹۲، شماره ۳۶۶۴
حوادث
۱۹

همدستی زن آرایشگر با دزدهای نقابدار

دو مرد که با ورود به یک آرایشگاه زنانه در استان کرمان و تهدید مشتریان، طلاو پول آنها را می دزدیدند، دستگیر شدند.

متهمان در بازجویی اعتراف کردند، نقشه دزدی را زن آرایشگر طراحی و آنها اجرا می کردند که در ادامه زن آرایشگر نیز دستگیر شد.

به گزارش جام جم، سرهنگ پوررضاقلی، رئیس پلیس آگاهی استان کرمان از دستگیری دو مرد و یک زن به اتهام سرقت از مشتریان یک آرایشگاه زنانه خبر داد و گفت: بهمن سال گذشته زنی که صاحب یک آرایشگاه زنانه بود، با حضور در مرکز پلیس از دو مرد به اتهام سرقت اموال مشتریانش شکایت کرد.

وی افزود: در تحقیق از این زن معلوم شد روز حادثه دو زن به عنوان مشتری به آرایشگاه وی رفته و پس از ساعاتی دو مرد نقابدار به زور وارد آرایشگاه شده و با تهدید او و مشتریان، پول و طلاهایشان را دزدیده و متواری شده اند.

دستگیری 2 دزد نقابدار

وی یادآور شد: با اطلاعات به دست آمده از شاکی، دو زن مالباخته هم به مرکز پلیس احضار شده و گفتند اموال آنها هم از سوی دو سارق نقابدار سرقت شده است.

به این ترتیب جستجوی گسترده پلیس برای دستگیری متهمان آغاز شد تا سرانجام چند روز پیش ماموران هویت دو متهم فراری را شناسایی و مخفیگاه آنها را زیرنظر گرفتند و هر دو را دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان کرمان خاطرنشان کرد: متهمان پس از انتقال به مرکز پلیس، به سرقت اموال دو مالباخته اعتراف و عنوان کردند زن آرایشگر هم با آنها همدست بوده است.

زن آرایشگر طراح نقشه دزدی بود

یکی از متهمان به پلیس گفت، زن آرایشگر با آنها آشنا بوده و با نقشه او، تصمیم می گیرند اموال مشتریان را سرقت کنند. به همین منظور روزی که دو زن مشتری که همیشه طلاو پول زیاد همراه داشتند به آرایشگاه زن جوان می روند، طبق نقشه دو همدستش به زور وارد محل شده و با تهدید دروغین زن آرایشگر، اموال آنها را دزدیده و متواری می شوند.

رئیس پلیس آگاهی استان کرمان یادآور شد: دو مرد سارق قصد داشته اند به کمک زن آرایشگر، اطلاعات سایر مشتریان و نیز آرایشگاه های دیگر را کسب و اموال آنها را سرقت کنند که دستگیر شدند.

در پی اعتراف متهمان، زن آرایشگر هم دستگیر شد و به همدستی با دو مرد سارق اعتراف کرد.

بنابراین گزارش، متهمان با قرار قانونی روانه زندان شدند. تحقیقات تکمیلی از آنها ادامه دارد.