آرشیو پنجشنبه ۲۲ فروردین ۱۳۹۲، شماره ۳۶۶۴
حوادث
۱۹

تبهکاران مسلح با عملیات دادستانی شهرستان ملارد غافلگیر شدند

دستگیری زندانی فراری با 7 همدست

هفت زن و مرد که در جریان حمله به خودروی حمل زندانیان در ملارد، یک زندانی را فراری داده بودند، در پی تجسس های قضایی و پلیسی همراه زندانی فراری دستگیر شدند.

به گزارش جام جم، روح الله علی حسین زاده، دادستان شهرستان ملارد در غرب استان تهران با اشاره به دستگیری یک زندانی فراری و هفت زن و مرد که در فراری دادن وی و حمله به خودروی حمل زندانیان نقش داشتند، به خبرنگار ما گفت: یک زندانی به نام رسول که در زمینه شرارت و خرید و فروش موادمخدر فعالیت داشت، از هفت ماه پیش دستگیر و به زندان رجایی شهر کرج منتقل شده بود.

وی افزود: روز هجدهم فروردین در پی شکایت از این متهم، وی به مرجع قضایی ملارد انتقال یافت و بعد از ظهر آن روز با خودروی حمل زندانیان در حال بازگشت به زندان بود که در میانه راه همدستانش با ایجاد تصادف ساختگی و درگیری با ماموران، متهم را از خودروی حمل زندانیان به خودروی دیگری منتقل و با جا گذاشتن یک خودروی پراید در محل حادثه، متواری شدند.

دستگیری زندانی فراری و همدستانش

دادستان شهرستان ملارد یادآور شد: در پی فرار این متهم، ماموران اداره آگاهی شهرستان ملارد همراه چند گروه عملیاتی با تحقیقات گسترده مخفیگاه وی و همدستانش را که سه زن و چهار مرد بودند شناسایی و هر هشت نفرشان را دستگیر کردند.

حسین زاده خاطرنشان کرد: با تحقیق از متهمان معلوم شد، آنها روز حادثه با تعقیب خودروی حمل زندانیان و ایجاد تصادف ساختگی، مرد زندانی رسول را فراری داده بودند که همگی دستگیر شده و متهم دوباره به زندان بازگشت.

هشدار به مخلان امنیت جامعه

دادستان ملارد با قدردانی از تلاش قضایی همکاران خود در دادسرای ملارد، فرمانده انتظامی و نیز کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان که در دستگیری بموقع زندانی فراری و اعضای باندی که نقشه فراری دادن وی را عملی کرده بودند، به افرادی که قانون را زیر پا می گذارند، هشدار داد: مخلان امنیت جامعه و سلب کنندگان آرامش از مردم، آگاه باشند که مراجع قضایی قاطعانه با آنها برخورد می کند.

بنا بر این گزارش، برای متهمان قرار قانونی صادر شده است. تحقیقات تکمیلی از آنها ادامه دارد.