آرشیو پنجشنبه ۲۲ فروردین ۱۳۹۲، شماره ۳۶۶۴
حوادث
۱۹

سرقت های میلیاردی منازل با خودروی مدل بالا

کارآگاهان پایگاه غرب پلیس آگاهی استان اصفهان دو سارق حرفه ای را که با خودروی مدل بالای 160 میلیونی از خانه ها سرقت می کردند، دستگیر کردند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ سعید سلیمیان، سرپرست پلیس آگاهی استان اصفهان در این باره گفت: در پی چند فقره سرقت منزل در حوزه پایگاه غرب پلیس آگاهی، شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار ماموران این پایگاه قرار گرفت.وی تصریح کرد: ماموران با اجرای گشت های نامحسوس به یک دستگاه خودروی مدل بالامظنون شده و آن را متوقف کردند.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: در بازرسی از خودرو که حامل دو سرنشین بود، مقادیر زیادی طلاو جواهر و نیز مقداری وجوه نقد کشف و هر دو متهم به پلیس آگاهی منتقل شدند.

سلیمیان افزود: متهمان پس از مواجهه با دلایل فنی و پلیسی کارآگاهان، به جرم خود اعتراف و عنوان کردند چندی پیش تمامی این اموال را از منزلی سرقت کرده اند.

این مقام مسئول یادآور شد: متهم ردیف اول جوانی بیست و پنج ساله دارای 5 فقره سابقه کیفری از جمله درگیری،سرقت،چاقو کشی و سرقت منزل است و همراه متهم ردیف دوم بیش از 32 فقره سرقت را در پرونده خود داشتند.

وی عنوان کرد: دستگیرشدگان از معتادان مواد مخدر صنعتی بخصوص شیشه بوده که تنها در سه فقره سرقت، بیش از ده میلیارد ریال سرویس طلاو جواهر به همراه مقادیری وجوه نقد از منازل مردم سرقت کرده بودند.به گفته وی، هر دو متهم طی صدور حکمی روانه زندان شدند.