آرشیو دوشنبه ۶ خرداد ۱۳۹۲، شماره ۲۶۸۸
حوادث
۱۴

متهمان 50 بیمه نامه موتوسیکلت را جعل کرده بودند

پلیس اراک اعضای سه نفره گروه جاعلان را دستگیر کرد

ایسنا| اعضای یک گروه که اقدام به جعل بیمه نامه های موتوسیکلت می کردند، در اراک دستگیر شدند. سرهنگ رضا احمدی، رییس پلیس آگاهی استان مرکزی درتشریح جزییات این خبر گفت: درپی دریافت گزارشاتی مبنی بر اینکه افرادی با اخذ مبالغ ناچیز از مالکان موتوسیکلت، اقدام به صدور بیمه نامه می کنند، اکیپی از کارآگاهان پلیس آگاهی استان مرکزی تحقیقات شان را آغاز کردند.

وی با بیان اینکه در تحقیقات اولیه کارآگاهان تعدادی از بیمه نامه های جعلی را کشف و ضبط کردند، اضافه کرد: در ادامه تحقیقات عضو اصلی این باند نیز از سوی ماموران شناسایی و دستگیر شد.

در بازجویی های صورت گرفته از فرد دستگیرشده، وی معترف شد که با همکاری دو دوستش، اقدام به جعل اسناد کرده است.

رییس پلیس آگاهی استان مرکزی در رابطه با کشفیاتی که در مخفیگاه صورت گرفته، افزود: ماموران پس از هماهنگی با دستگاه قضایی در عملیاتی از مخفیگاه این باند بازرسی به عمل آورده و تعداد 27 مهر جعلی مربوط به ادارت دولتی، چندین شرکت بیمه یی و اسناد و مدارک دولتی جعلی را کشف کردند.

به گفته سرهنگ احمدی، دو متهم دیگر پرونده نیز در آن مکان دستگیر و به یگان انتظامی منتقل شدند.

رییس پلیس آگاهی استان مرکزی ادامه داد: متهمان در اظهارات خود اعتراف کردند بیش از 50 فقره بیمه نامه جعلی را با قیمت های پایین به فروش رسانده که در ادامه تحقیقات استفاده کنندگان از مدارک جعلی نیز شناسایی و احضار شدند.

احمدی با بیان اینکه اعضای این باند جعل به ندامتگاه اراک معرفی شدند، از شهروندان خواست برای تهیه اسناد و مدارک دولتی از مسیر قانونی استفاده کرده تا در دام افراد فرصت طلب و سودجو گرفتار نشوند.