آرشیو سه‌شنبه ۴ تیر ۱۳۹۲، شماره ۲۷۱۰
حوادث
۱۴

دزد سابقه دار دخترهای شمیران را شکار می کرد

سارق کوتوله در دام پلیس

دزد کوتاه قد که با پرسه زدن در خیابان های شمال تهران از دختران جوان اخاذی می کرد پس از دستگیری به ده ها فقره سرقت اعتراف کرد. چندی قبل دختر جوانی با مراجعه به کلانتری 101 تجریش راز سرقت های این متهم را فاش کرد.

او به ماموران گفت: در خیابان الهیه در حال رفتن به خانه بودم که پسر جوانی سد راهم شد و با تهدید چاقو پول و تلفن همراهم را سرقت کرد. او پس از این سرقت با یک دستگاه موتوسیکلت کوچک از محل فرار کرد. پس از این شکایت، تیمی از ماموران تجسس کلانتری تحقیقات در این زمینه را آغاز کردند و همزمان با تحقیقات ماموران چندین شکایت مشابه دیگر در کلانتری مطرح شد.

بررسی پرونده ها نشان داد همزمان با تاریک شدن هوا سارق قد کوتاهی با یک دستگاه موتوسیکلت کوچک در خیابان های شمالی تهران سد راه دختران شده و با تهدید چاقو از آنها اخاذی می کند. بلافاصله مشخصات متهم در اختیار گشتی های پلیس قرار گرفت تا اینکه ساعت 20:55 یکم تیرماه یکی از واحدهای گشت کلانتری در خیابان الهیه سارق زورگیر را شناسایی کرد.

متهم با مشاهده ماموران قصد فرار از محل را داشت که تعادلش را از دست داد و با موتوسیکلت به زمین خورد. سارق کوتوله پس از انتقال به کلانتری در بازجویی های اولیه منکر هرگونه سرقتی شد.

متهم پس از رو به رو شدن با شاکیان لب به اعتراف گشود و به ده ها فقره زورگیری از دختران جوان در خیابان های الهیه، دربند، شریفی منش، تختی و فرشته اعتراف کرد.

سرهنگ سعید کفراشی، رییس کلانتری 101 تجریش با اعلام این خبر گفت: از متهم یک قبضه سلاح سرد کشف و برای تحقیقات بیشتر در اختیار کارآگاهان پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.

متهم کوتاه قد که با تهدید سلاح سرد از دختران جوان شمیران اخاذی می کرد در حالی با قرار قانونی روانه زندان شد که در اعترافات خود به ده ها فقره زورگیری اعتراف کرد.