آرشیو دوشنبه ۲۸ امرداد ۱۳۹۲، شماره ۲۷۵۵
حوادث
۱۰

دار مجازات، پایان شرارت های مردان آزار گر

مهر| سه مرد جوان که با کمین کنار ایستگاه های مترو دختران و زنان را ربوده و آنها را مورد آزار و اذیت قرار می دادند روز گذشته به دار مجازات آویخته شدند.

این سه تن به جز آدم ربایی و تجاوز به عنف از مردان نیز سرقت می کردند.

رسیدگی به این پرونده از آذرماه سال گذشته همزمان با شکایت دختر جوانی در دستور کار تیم قضایی- پلیسی کرج قرار گرفت. دختر جوان در حالی که سراسیمه بود به ماموران گفت: امروز برای رفتن به خانه سوار یک خودروی پراید شدم که پس از طی مسیری سه پسر جوان که سرنشین پراید بودند با تهدید مرا به محلی خلوت برده و مورد آزار و اذیت قرار دادند.

پس از این شکایت تیمی از ماموران تحقیقات در این زمینه را آغاز کردند و همزمان با تجسس های پلیسی، دختر دیگری علیه سه پسر شیطان صفت شکایت مشابهی را مطرح کرد.

تحقیقات نشان داد این سه نفر در ایستگاه های مترو طعمه ها را شناسایی و پس از کشاندن آنها به محلی خلوت دختران را مورد آزار و اذیت قرار داده و از مردان نیز سرقت می کردند. سرانجام با ردیابی های پلیسی متهمان دستگیر و در بازجویی ها به آزار و اذیت دو دختر جوان و سرقت از 13 مرد اعتراف کردند.

با توجه به حساسیت موضوع پرونده به صورت فوق العاده در دادگاه کیفری استان البرز رسیدگی و متجاوزان به اعدام، زندان و شلاق محکوم شدند. با تایید حکم مجازات در دیوانعالی کشور صبح دیروز حکم اعدام این افراد در میدان طالقانی محمد شهر و فردیس کرج به اجرا درآمد.