آرشیو پنجشنبه ۴ مهر ۱۳۹۲، شماره ۲۷۸۷
ورزش
۱۵

خبر

کمک 2/5 میلیاردی وزارت به فوتبال

به دنبال برگزاری جلسات متعدد میان مسوولان وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال با هدف رفع مشکلات تیم ملی برای برپایی اردوهای آماده سازی برای بازی های جام جهانی در هفته گذشته مبلغی بالغ بر 2/5 میلیارد تومان به فدراسیون فوتبال اختصاص یافت. این مبلغ بابت دستمزد کی روش و دستیارانش و تدارک تیم ملی به فدراسیون تخصیص یافته است. این اعتبار در حالی به فدراسیون فوتبال اختصاص یافته است که مبلغ 15 میلیارد و 350 میلیون تومان میان 33 فدراسیون ورزشی توزیع شده است و سهم فدراسیون فوتبال 2/5 میلیارد بوده است.

جشن تولد پروین تلخ شد

مراسم جشن تولد علی پروین با حضور تعدادی از پیشکسوتان و دوستان او در باشگاه استیل آذین برگزار شد اما شکست استقلال برابر نماینده کره جنوبی در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا، کام حاضران در این مراسم را تلخ کرد. در این مراسم حدود 30 – 40 میهمان حضور داشتند که از اشخاص فوتبالی آن می توان به حسین هدایتی، خروطی، حسین کازرانی، ضیاء عربشاهی، حسن روشن، عباس کارگر جم، رضا جباری، حمید استیلی، علی انصاریان، حسن خان محمدی، مهدی عرب، سعید ترابی و... اشاره کرد. چند کیک برای این جشن تولد در نظر گرفته شده بود اما به جای سن علی پروین روی هر کیک دو علامت سوال گذاشته شده بود.

گودرزی در یاکوتسک کشتی می گیرد

اردوی تیم منتخب کشتی آزاد برای حضور در رقابت های بین المللی دیمیتری کرکین روسیه از روز گذشته و به مدت هشت روز در خانه کشتی تهران برگزار می شود. برای پشتوانه سازی و بها دادن به کشتی جوانان، مدال آوران رقابت های جهانی صوفیه به جام بین المللی کرکین می روند. رقابت ها بین المللی جام دیمیتری کرکین روزهای 13 و 14 مهرماه برگزار می شود که یونس سرمستی قهرمان جوانان جهان، عبدالله قمی دارنده مدال نقره و پیمان یاراحمدی و علیرضا قیاسی دارندگان مدال برنز به همراه علیرضا کریمی در این تورنمنت به میدان می روند. صادق گودرزی نیز در این مسابقات که در شهر یاکوتسک برگزار می شود کشتی می گیرد.