آرشیو پنجشنبه ۴ مهر ۱۳۹۲، شماره ۲۷۸۷
ورزش
۱۵

جهان

مدیر ورزشی بارسلونا به حمایت از لیونل مسی پرداخت و گفت که ناراحتی او از تعویض شدن طبیعی است.

مالدینی: بالوتلی میلان را ویران می کند.

ولادیمیر پوتین، رییس جمهور روسیه با رییس باشگاه شالکه که شرکت گازپروم روسیه حامی آن است، دیدار کردند. رییس باشگاه شالکه درباره دیدار با ولادیمیر پوتین اعلام کرد «او فردی فوتبال دوست است. خیلی واضح از خرید کوین پرینس بوآتنگ غنایی تمجید کرد.»

لواندوفسکی: به بایرن می روم.

«فاتح تریم» از هدایت گالاتاسرای اخراج شد. از مصطفی دنیزلی به عنوان یکی از شانس های اصلی جانشین این مربی با تجربه سخن به میان می آید.

انتظار می رفت با پیوستن کاوانی به پاری سن ژرمن، زلاتان ابراهیموویچ از این تیم جدا شود اما مهاجم سوئدی پاری سن ژرمن قراردادش را با این تیم تا سال 2016 تمدید کرد.

لیونل مسی در واکنش به شایعات درباره اعتراضش به تعویض در بازی برابر سوسیداد اعلام کرد «هیچ وقت در طول مسابقه اعتراضی به تصمیم های مارتینو نداشتم و پس از تعویضم نیز هیچ واکنش اعتراض آمیزی نشان ندادم. هیچ کس دوست ندارد تعویض شود ولی ما باید این تصمیم ها را بپذیریم به این خاطر که موقعیت تیم مهم تر از فرد است. رسانه هایی که می گویند من پس از مسابقه به تعویضم اعتراض کردم دروغ می گویند.»

نایمخن در جام حذفی هلندی با هشت گل هارک ماسه را در هم کوبید. یکی از گل های نایمخن را در این دیدار علیرضا جهانبخش به ثمر رساند.