آرشیو دوشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۲، شماره ۲۸۲۴
سیاسی
۳

پیدا و پنهان

لبخند احمدی نژاد به «ترک لادن»

محمود احمدی نژاد رییس جمهور سابق کشورمان در پاسخ به این سوال که آیا ساختمان لادن را ترک کرده اید یا خیر، لبخندی زد و سکوت کرد. به گزارش تسنیم، محمود احمدی نژاد رییس جمهور سابق کشورمان دیروز در مراسم ختم پدر سیدعلی مقدم در پاسخ به این پرسش که آیا نشست خبری خواهید داشت یا خیر گفت: ان شاءالله به امید خدا کارها پیش می رود. وی در پاسخ به این سوال که آیا ساختمان لادن را ترک کرده اید یا خیر، لبخندی زد و سکوت کرد.

استعلام از نهادهای امنیتی

عبدالرضا رحمانی فضلی، وزیر کشور در گفت وگو با فارس شبهات مطرح شده درباره برخی انتصاب ها در سطح استانداران بدون استعلام از نهادهای امنیتی را خلاف واقع دانست و اظهار داشت: استعلام از نهادهای امنیتی برای انتصاب استانداران وظیفه ماست و ما رایزنی های لازم را انجام خواهیم داد.

دیدار معاونت زنان رییس جمهور با دختر امام

معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده به همراه جمعی از معاونان و مدیران معاونت امور زنان و خانواده با دختر امام خمینی (ره) دیدار کردند. به گزارش ایسنا، در این دیدار دکتر زهرا مصطفوی ضمن تبریک انتصاب خانم شهیندخت مولاوردی به سمت معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده، اظهار کرد: یکی از وظایف مهم معاونت که باید پیگیری شود تحقیق و پژوهش درباره مسائل و مشکلات به وجود آمده در حوزه زنان است. وی ادامه داد: به دنبال کار پژوهشی و تحقیقی باشید و نمونه های مختلف حتی در کشورهای دیگر را مورد بررسی قرار دهید، همچنین قوانین مربوط به زنان و خانواده را بررسی کامل کنید و موانع و مشکلات پیش رو را با دقت بیشتر از سر راه بردارید.