آرشیو یکشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۲، شماره ۲۰۷۲۴
ورزشی - اخبار کشور
۹

فرمانده نیروی زمینی ارتش: ارتش اجازه هیچ حرکتی را به دشمنان نخواهد داد

اصفهان - خبرنگار کیهان:

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: نیروهای نظامی ارتش با چشمانی باز مرزها، منطقه و فرامنطقه را رصد کرده و هرگونه حرکتی را تحت نظر دارند.

«امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان» در یادواره سرلشکر شهید رضا کریمی و 37 شهید ارتش در شهرستان مهاباد اردستان با تاکید بر اینکه از رصد تهدیدات دشمن غافل نیستیم، اضافه کرد: ارتش در کنار سایر نیروهای مسلح اجازه هیچ حرکتی را به دشمنان نخواهد داد و هر تهدیدی که جنبه عملی و عینی به خود گیرد در همان ابتدا سرکوب خواهد کرد.

وی گفت: به عنوان سرباز نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به مردم ایران اطمینان می د هم که نیروهای مسلح همیشه آماده و بیدارند و هرگز غافلگیر نخواهند شد.

پوردستان با اشاره به حضور آمریکایی ها در افغانستان به بهانه حذف طالبان و همچنین حضور در عراق تصریح کرد: آنها امروز برای جمهوری اسلامی چنگ و دندان نشان می دهند و سامانه های اطلاعات جاسوسی شان را به منطقه می آورند و صحبت از حمله به ایران می کنند اما قبل از حمله نیروهای مسلح ما را ارزیابی کردند و دیدند که نیروهای مسلح ما در اوج اقتدار و آمادگی است و نمی توانند با نیروهای مسلح ما رو به رو شوند.

وی در ادامه با تقدیر از رشد نظامی منطقه اصفهان، یزد و چهارمحال وبختیاری «امیر سرتیپ رضا جهادی ارسی» در برپایی این یادواره باشکوه در شهرستان مهاباد اردستان، از آیت ا... سیدیوسف طباطبایی نژاد نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان به عنوان برادر شهید و خانواده 7 شهید گرانقدر اسلام با اهدای لوح یادبود قدردانی کرد.

امام جمعه اصفهان نیز در یادواره سرلشکر شهید رضا کریمی و 37 شهید ارتش شهرستان مهاباد اردستان با بیان اینکه این شهرستان 320 شهید تقدیم انقلاب و دوران دفاع مقدس کرده است، ارشد نظامی اصفهان را فردی لایق، مومن و ولایتمدار دانست و گفت: این یادواره با سایر یادواره ها بسیار متمایز است و از ویژگی های خاص برخوردار است.