آرشیو سه‌شنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۲، شماره ۲۹۱۳
جامعه
۱۳

دکه خبر

جشنواره نیکوکاری یاوری سبز ویژه یاری کودکان نیازمند، پنجشنبه 15 اسفند ماه در محل فرهنگسرای اندیشه برگزار می شود. همزمان با نزدیک شدن به عید نوروز، موسسه خیریه یاوری سبز برای کمک به کودکان تحت پوشش، مراسمی با حضور چهره های هنری برگزار می کند. در مراسم این روز، علاوه بر جشن نیکوکاری، نمایشگاه صنایع دستی کودکان تحت پوشش، بازارچه غذا و خوراکی های خانگی نیز برپا خواهد شد. از علاقه مندان دعوت می شود برای شرکت در این مراسم از ساعت 17 الی 19 روز پنجشنبه در فرهنگسرای اندیشه حضور یابند.

رسول دیناروند، رییس سازمان غذا و دارو، نظارت بر فروش مواد مخدر در عطاری ها را بسیار سخت دانست و گفت: برخورد مستقیم وزارت بهداشت با موسساتی مانند عطاری ها و سوپرمارکت ها که بدون مجوز این وزارتخانه تاسیس می شوند، مشکل است.

حمید راحتی، رییس اداره حفاظت محیط زیست شهر تهران گفت: رستوران هایی که گوشت پرندگان وحشی طبخ می کنند، پلمب می شوند.

اداره کل اشتغال اتباع خارجی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از اتمام مهلت توزیع کارت موقت کار اتباع افغانستانی ثبت نام کرده در46 دفتر کفالت، اقامت و اشتغال استان تهران در 20 اسفندماه جاری خبر داد.

سردار حسین رحیمی، رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با اعلام اینکه 30 درصد ترافیک کشور در شهر تهران متمرکز شده، گفت: در تعطیلات عید 40 درصد ترافیک محورهای مواصلاتی مربوط به تهرانی هاست. به گفته وی طرح معاینه فنی خودروها از روز گذشته آغاز شده و پلیس با خودروهای فاقد معاینه فنی در تهران برخورد می کند.

حمید قبادی، دبیر سومین جشنواره بین المللی مد و لباس فجر با بیان اینکه مجوزهای لازم برای نمایش زنده مد و لباس صادر شده است، گفت: به زودی نمایش های زنده مد و لباس را در کشور خواهیم داشت.