آرشیو دوشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۲، شماره ۲۹۱۸
ورزش
۱۵

سرخط خبرها

علی دایی و محمد پنجعلی با حضور در بیمارستان امام خمینی(ره) شهرستان ساری از هوادار قطع نخاعی پرسپولیس عیادت کردند.

الکویت در حالی که یک نیمه جواد نکونام را در اختیار داشت، با تساوی یک بر یک برابر السالمیه متوقف شد.

علی طاهری، مدیرعامل باشگاه گیتی پسند اصفهان با اعلام کناره گیری تمام تیم های اصفهانی از لیگ برتر با کنایه نسبت به تیم دبیری گفت: تبانی فقط برای گیتی پسند است.

بختیار رحمانی، کاپیتان تیم فوتبال فولادخوزستان معتقد است جوانگرایی کی روش در بازی مقابل کویت اقدام بسیار خوبی بوده است.

محمد مهدی نظری، مهاجم استقلال با مصدومیت نسبتا شدیدی در تمرین استقلال مواجه شد و بازی سه شنبه با الریان قطر را از دست داد.

سیروس محجوب، مالک سابق باشگاه ملوان با انتقاد شدید از افرادی که در یک سایت اینترنتی اجتماعی به او توهین و ناسزا گفتند، می گوید رقم بدهی گفته شده به او در روز خرید باشگاه ملوان با آنچه بعدا مشخص شد متفاوت بوده است و او هیچگاه به مردم خیانت نمی کند و نمی تواند خلا10 میلیاردی این باشگاه را در حالی که به آن تعهدی نداده است، پر کند.

تیم ملی سپک تاکرای ایران در بین 13 تیم حاضر در مرحله چهارم لیگ جهانی، در رده یازدهم قرار گرفت.

مسعود سلیمانی، رییس فدراسیون اسکواش به دنبال کسب دو طلاو دو نقره برای اولین بار در مسابقات بین المللی جوانان گفت: در شرایطی که چشمه های مالی ورزشی خشک شده بود توانستیم گلیم خودمان را از آب بیرون بکشیم و نتیجه سه و نیم سال کار شبانه روزی در اسکواش را بگیریم.

در پایان رقابت های بین المللی کشتی آزاد جام دیمیتریف در شهر یاکوتسک روسیه، تیم منتخب جوانان ایران صاحب سه مدال طلا، یک مدال نقره و یک مدال برنز شد.