آرشیو شنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۲، شماره ۲۹۲۲
سیاسی
۲

توضیح ضروری درباره مواضع روزنامه

الیاس حضرتی

برادر ارجمندم جناب آقای محمدرضا باهنر، درج یک واژه در یک گزارش روزنامه اعتماد را درباره دولت مشروع و قانونی آقای دکتر احمدی نژاد نکوهش کرده اند. ضمن ابراز سپاسگزاری از حساسیت ایشان انتشار این توضیح ضروری است.

1- حساسیت ما، در روزنامه اعتماد نسبت به امهات نظام بسیار بالااست و توضیح درباره واژه یی که به آن اشاره شده است بلافاصله یک روز بعد در روزنامه چاپ شد و ضمن پوزش اعلام کردیم که اصل واژه چیز دیگری بوده است و در مراحل فنی چاپ به اشتباه تایپ شده است.

2- بسیاری از شخصیت های کشور، از جمله شخص آقای باهنر در جریان مواضع مدیرمسوول روزنامه اعتماد نسبت به نظام جمهوری اسلامی هستند و بر اساس همین مواضع روزنامه همواره مدافعی سرسخت در برابر هجمه های داخلی و خارجی بوده است و مصداق آن یادداشت های مدیرمسوول و سایر همکاران و همچنین گزارش های مختلفی است که تاکنون چاپ شده است.

3- آنچه در روزنامه اعتماد به عنوان انتقاد چاپ می شود، مواضع مشفقانه در چارچوب نظام جمهوری اسلامی است و حساسیت اکید داریم که روزنامه خطوط قرمز این چارچوب را حفظ کند و تاکنون نیز چنین بوده است. بر همین اساس همیشه دولت ها در تمام ادوار مورد احترام روزنامه بوده اند و خود را یار و یاور آنها دانسته ایم.