آرشیو شنبه ۳۰ فروردین ۱۳۹۳، شماره ۳۹۵۲
رسانه: رادیو و تلویزیون
۳

فاطمه گودرزی در شبکه نمایش

شبکه نمایش این هفته در بخش مرور کارنامه بازیگران و کارگردانان که هر شب ساعت 21 از این شبکه پخش می شود چند فیلم که فاطمه گودرزی در آنها نقش اصلی را بازی کرده است، تقدیم علاقه مندان می کند. این شبکه فیلم کرامر علیه کرامر را هم این هفته پخش خواهد کرد. مریل استریپ و داستین هافمن در این فیلم نقش های اصلی را بازی می کنند.

به گزارش روابط عمومی شبکه نمایش، فیلم «میم الف دال ر» ساخته زنده یاد مسعود رسام امشب ساعت 21 از شبکه نمایش پخش می شود. فیلم ماه منیر هم برای فردا شب در جدول پخش این شبکه قرار گرفته است. این فیلم را شهره لرستانی کارگردانی کرده و گودرزی در آن نقش پیرزنی را با بازی می کند که از خطه لرستان به خانه اقوامش در تهران می آید و با رسم و رسومات خود زندگی این خانواده را دچار اختلال می کند.

فیلم گل و تگرگ هم برای روز دوشنبه در نظر گرفته شده است. فیلم های چهل، پرندگان، جان شیفته و مسافر بهشت هم به ترتیب از روز سه شنبه تا آخر هفته ساعت 21 پخش می شوند.

شبکه نمایش برای ساعت 19 هم فیلم های دنباله دار، ظهر شانگهای، مبارزان شانگهای، تحلیلش کن، ارتباط فرانسوی و ملاقات با والدین را در جدول پخش قرار داده است. این شبکه برای ساعت 23 هم فیلم های جدید مانند حداکثر محکومیت، مترو، تفنگدار، گمشده و حمله به وال استریت را در نظر گرفته است و روز جمعه ساعت 23 فیلم کرامر علیه کرامر ساخته روبرت بنتن را به نمایش می گذارد.