آرشیو شنبه ۳۰ فروردین ۱۳۹۳، شماره ۳۹۵۲
حوادث
۱۹

نجات دختر جوان از چنگال 2 شرور مسلح

دختر جوانی که در شرق تهران با تهدید سلاح از سوی دو شرور ربوده شده بود، نجات یافت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، شامگاه چهارشنبه گذشته اهالی منطقه تهرانپارس در تماس با پلیس 110 از انتقال یک دختر جوان از سوی دو جوان شرور به یک ساختمان مسکونی خبر دادند.

در پی این تماس، واحد های گشت منطقه خود را به محل رساندند. با راهنمایی مردم معلوم شد دختر جوان به زور به یک آپارتمان مسکونی پنج طبقه برده شده است. با به دست آمدن این اطلاعات، ماموران وارد ساختمان شده و در پارکینگ ساختمان مشاهده کردند مرد میانسالی بشدت مورد ضرب و جرح قرار گرفته و صورتش خونریزی کرده است.

مرد میانسال گفت: یک پسر شرور به نام یاشار که از اهالی همین آپارتمان بوده همراه دوستش که او هم به نظر می رسید از اوباش است با تهدید سلاح دختر جوانی را به داخل منزل خود برده و قصد آزار و اذیت او را دارند و زمانی که خواستم مقابل آنها ایستادگی کنم مرا مورد ضرب و جرح وحشیانه قرار دادند.

ماموران پس از هماهنگی با قاضی کشیک دادسرای جنایی، داخل ساختمان شده و به دلیل بسته بودن در منزل از آتش نشان ها درخواست کمک کردند.

پس از حضور آتش نشان ها، ماموران با نردبان آتش نشانی از طریق پنجره وارد خانه شده و پس از بازرسی اولین متهم را داخل کمد و در ادامه یاشار را همراه دختر جوان دستگیر کردند.دوست یاشار پس از دستگیری به ربودن دختر جوان با سلاح گرم اعتراف کرد و دختر جوان نیز پس از آزادی در حالی که از ترس زبانش بند آمده بود، برای شکایت همراه متهمان به کلانتری منتقل شد.

ماموران در بازرسی از منزل یاشار، یک قبضه سلاح کمری همراه 12 فشنگ جنگی، 25 فشنگ شکاری، هشت شیشه مشروبات الکلی، سه قبضه شمشیر، 19 عدد ساعت زنانه زورگیری شده، ترازوی توزین موادمخدر، 45 گرم تریاک و 3 گرم شیره کشف و ضبط کردند.

با دستور قضایی متهمان در اختیار کارآگاهان پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفتند.