آرشیو شنبه ۳۰ فروردین ۱۳۹۳، شماره ۳۹۵۲
حوادث
۱۹

دستگیری اعضای باند زنان سارق در بازار بزرگ تهران

چهار زن سارق که با روش های مختلف در بازار تهران از مغازه دار ها سرقت می کردند، دستگیر شدند.

رئیس کلانتری 116 مولوی در این باره به ایسنا گفت: در پی چند فقره شکایت از سوی کسبه بازار تهران مبنی بر سرقت اجناس از مغازه هایشان، پرونده ای تشکیل شد و در دستور کار ماموران تجسس کلانتری 116 مولوی قرار گرفت.

سرهنگ سیف الله نوایی افزود: ماموران با تحقیق از شاکیان دریافتند،متهمان چند زن هستند که در قالب یک باند و پس از حضور در محدوده بازار تهران در پوشش مشتری وارد مغازه شده و یکی از متهمان با فروشنده صحبت کرده و نفرات بعدی نیز با سرقت اموال متواری می شوند.

نوایی افزود: در بررسی های بیشتر مشخص شد متهمان اغلب از مغازه های عرضه و فروش صنایع دستی و زینتی، زیورآلات قیمتی، لوازم آرایش و بهداشتی، کیف و کفش سرقت می کنند.

رئیس کلانتری 116 مولوی تصریح کرد: ماموران با بررسی دوربین های مداربسته در یکی از مغازه ها که عکس خانم جوانی را هنگام سرقت ضبط کرده بود و مطابقت این عکس با عکس های بایگانی اطلاعات مجرمان سابقه دار، هویت وی به نام نسرین را شناسایی و شاکیان دیگر نیز با دیدن تصویر متهم عنوان کردند، وی یکی از آن چند زنی است که پس از حضور در مغازه از آنها سرقت کرده است.

وی افزود: با جمع بندی اطلاعات و به دست آمدن نشانی پاتوق متهم در حوالی میدان خراسان، با هماهنگی قضایی ماموران وارد مخفیگاه متهم شده و موفق شدند او را همراه سه همدستش که در مخفیگاه حضور داشتند، دستگیر کنند.

نوایی خاطرنشان کرد: بررسی ها نشان داده است متهمان هرروز صبح به بازار مراجعه می کردند و تا زمان تعطیلی در این محل مانده و بعد از ظهر در مخفیگاه اموال سرقتی را میان خود تقسیم می کردند. متهمان برای تحقیقات تکمیلی در اختیار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفتند.