آرشیو شنبه ۳۰ فروردین ۱۳۹۳، شماره ۳۹۵۲
جامعه
۱۷
حق با شماست

فرصت اصلاح ثبت نام یارانه را بدهید

یزدیان از همدان: اگر فردی هنگام ثبت نام مجدد یارانه ها تعداد افراد تحت تکفل خود را به اشتباه وارد کرده باشد، آیا می تواند آن را اصلاح کند؟ مسئولان امر جوابگو باشند.

حیدری از تهران: چرا باید مجموعه بدنسازی باشگاه استقلال جنوب یکباره 50 درصد افزایش قیمت داشته باشد تا فشار مضاعفی بر استفاده کنندگان از این مجموعه وارد شود؟

یک شهروند از قم: آیا بالارفتن نرخ ارز و دلار یکی از عوامل رشد نرخ تورم نیست؟

جمعی از شهروندان: در مورد اصلاح برخی از موارد وارده هنگام ثبت نام مجدد یارانه ها، چرا کسی جوابگو نیست؟

یک شهروند: خوب است رسانه ها و مخصوصا صداوسیما نحوه درست مصرف کردن آب را به هموطنان آموزش دهند.

روی خط 162

دهنوی از نیشابور: کشاورزان پنبه کار نیشابور بیشترین ضرر را در سال گذشته داشته اند، چون قیمت پنبه نسبت به سال 91 به میزان 30 درصد ارزان شد و حال آن که هزینه کشت و اجاره ملک صددرصد گران شد و دولت هم با وارد کردن پنبه از کشورهای دیگر موجب شده پنبه سال 92 فروش نرفته و فصل کاشت پنبه جدید نیز فرا برسد.

یک شهروند از مراغه: در شهرستان مراغه نانوایان نان نمی پزند و آردها را انبار کردند و هیچ مقام شهری هم نظارت ندارد.

عبدالمالکی از پاکدشت: تنها فضای سبز شهرک کرمانیه در پاکدشت را پیمانکاران شهرداری از بین برده و گفته اند به پیمانکار فروخته شده و قرار است مسکونی شود.

یک شهروند از تهران: دبیرستان دولتی شهید فهمیده در منطقه 14 تهران از اولیای دانش آموزان درخواست کرده نسبت به پرداخت مشارکت های مالی خود اقدام کنند، چون به دلیل کمبود شدید بودجه قادر به انجام امتحانات میان نوبت دوم و ارائه خدمات به دانش آموزان نیست.