آرشیو شنبه ۲۱ تیر ۱۳۹۳، شماره ۸۱۴۷
ورزش
۱۱

خبر

بیت آشور:هدفم بازی درجام جهانی است

مدافع تیم ملی با اینکه درجام جهانی برزیل به میدان نرفت اما انگیزه دارد در جام جهانی بعدی حضور داشته باشد.بیت آشورگفت: جام جهانی بزرگی خودش را دارد و من نیز همواره رویای حضوردرآن را داشتم. رویایم به واقعیت پیوست که باورنکردنی بود.

مارادونا:فوتبال آلمان زیادی بزرگ است

اسطوره فوتبال گفت: اعتقاد دارم آرژانتین می تواند در فینال، آلمان را شکست داده و قهرمان جام جهانی شود.مارادونا گفت: بدون شک آلمانها تیمی قوی هستند و شاید بهترازآرژانتین باشند. اما آنها زیاد ازحد بزرگ شده اند. اعتماد به نفس زیاد آنها می تواند کاردستشان دهد. شکست آلمان غیرممکن نیست.

زخم های برزیل التیام می یابد

هلند و برزیل برای کسب مقام سوم جام جهانی به دیدارهم می روند. برزیل و هلند تاکنون 11 بار با هم بازی کرده اند که سهم هر تیم 3 برد بوده است. 5 دیدار دو تیم نیز با تساوی به پایان رسیده است. دو تیم چهار سال پیش در آفریقای جنوبی نیز برابرهم به میدان رفتند که هلند موفق شد با نتیجه 2 بر 1 برزیل را شکست دهد و زردپوشان را از جام نوزدهم حذف کند.

زیکو:فوتبال برزیل باید بیدارشود

ما باید بفهمیم دلیل ناکامی ما چه بوده اما فوتبال برزیل باید از ریشه اصلاح شود و این مهمترین نکته است که باید مورد توجه قراربگیرد.ستاره سال های پیشین تیم ملی برزیل معتقد است فوتبال برزیل باید به پله اول برگردد آن هم با یک نفس عمیق. زیکو پس ازآن که تیم ملی برزیل 7 بر یک مقابل ژرمن ها زانو زد، گفت: بارها دراین در4 سال اخیر می گفتند که برزیل بهترین فوتبال را درجهان دارد و 5 عنوان قهرمانی جام جهانی گواه این برتری است اما چیزی که دربازی با آلمان دیدیم موضوع دیگری بود.وی با بیان اینکه باید از خواب بیدار شویم، افزود: دیگر برزیل بهترین تیم جهان نیست و ما باید با این موضوع کنار بیاییم.