آرشیو شنبه ۲۱ تیر ۱۳۹۳، شماره ۸۱۴۷
ورزش
۱۱

گوناگون

تمدید منوچهری با راه آهن

مهاجم تیم راه آهن، با حضوردردفتر مدیرعامل قرارداد خود را برای یک فصل دیگر با این تیم تمدید کرد.امین منوچهری،سابقه حضور دراستقلال را نیزدرکارنامه خود دارد.

نوری:پرسپولیس سخت تلاش می کند

کاپیتان تیم پرسپولیس گفت: امسال تیم خوبی داریم و مطمئنم شایستگی این را داریم تا گزینه اول قهرمانی باشیم.محمد نوری اظهار داشت: خوشبختانه با توجه به زحمات کلیه بازیکنان و کادر فنی تمرینات سنگینی را پشت سر گذاشته ایم و با گذراندن این تمرینات قطعا درطول فصل راحت تردر3 جام به میدان می رویم.

تیم فوتسال دانشجویان دراسپانیا

تیم فوتسال دانشجویان ایران به منظور شرکت در رقابت های قهرمانی دانشجویان جهان،تهران را به مقصد اسپانیا ترک کرد.چهاردهمین دوره این رقابتها از روز22 تیردرشهر مالاگا آغازخواهد شد.

فلورانس میزبان والیبال ایران

تیم ملی والیبال به منظورشرکت درمرحله نهایی رقابت های لیگ جهانی روز23 تیر تهران را به مقصد شهرفلورانس ترک خواهد کرد.این رقابتها ازروز 25 تا 29 تیر با حضور شش تیم برتر جهلن برگزارمی شود.

نشان افتخارالاهلی به زندی

مقامات ارشد تیم الاهلی قطر به پاس دو فصل حضور فریدون زندی در این تیم از وی تجلیل و بالاترین نشان افتخار ورزشی این باشگاه را به وی اهدا کردند.

بازگشت رنگرزبه فدراسیون کشتی

حسن رنگرز نایب رئیس سابق فدراسیون کشتی و دارنده یک طلاو یک برنز کشتی فرنگی جهان با حکم رئیس فدراسیون کشتی به عنوان سرپرست تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان منصوب شد.

کلوزه:رونالدوکامل ترین بازیکن است

مهاجم تیم ملی آلمان به تمجید ازرونالدو پرداخت واورا کامل ترین بازیکنی توصیف کرد که تا به حال دیده است. کلوزه، در بازی با برزیل توانست گلزنی کند و رکورد رونالدوی برزیلی را با 15 گل در جام جهانی که 12 سال باقی مانده بود، بشکند.

بسکتبالیستها با برد آغاز کردند

تیم ملی بسکتبال ایران در نخستین دیدارش از پنجمین دوره رقابت های کاپ آسیا به مصاف ژاپن رفت و در نهایت با نتیجه

66 بر 56 به پیروزی رسید و گام نخست را محکم برداشت.