آرشیو دوشنبه ۶ امرداد ۱۳۹۳، شماره ۵۷۰۵
اجتماعی
۴

سلام ایران

تلفن تماس: 88769075

شرکت واحد اتوبوسرانی: آقای جوانمردی از مسئولان شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه درخواست کردند به اتوبوس ها و مینی بوس های خط رباط کریم به رازی نظارت بیشتری داشته باشند. حرکت در این خط با تاخیر انجام می شود و معمولا این وسایل نقلیه از نظافت خوبی برخوردار نیستند.

ترافیک در جاده ساوه: شهروند محترمی در پیام خود میوه فروش ها و دستفروش هایی که در جاده ساوه - پاسگاه نعمت آباد فعالیت می کنند را از عوامل ترافیک این معبر دانسته و از راهنمایی و رانندگی و شهرداری تقاضای رسیدگی دارند. ایشان معتقدند که با جمع آوری این عوامل شاهد کم شدن ترافیک و تصادف خواهیم بود.

اسراف در آب شرب: آقای رحیمی خطاب به شهرداری و سازمان آب در مورد اسراف در آب توسط کارگاه های ساختمان سازی اشاره کرده و بیان کردند در زمانی که در شرایط بحران کم آبی قرار داریم، چرا شرکت های ساختمان ساز به جای استفاده از آب تصفیه نشده از آب شرب استفاده می کنند؟ لطفا نظارت بیشتر شده و راهکاری جهت این معضل اندیشیده و اجرا شود.

طرح تعریض اتوبان باقری: آقای محمودی از ساکنان خیابان رشید، کوچه 156 غربی مدت 20 سال است که به دلیل اجرای طرح تعریض اتوبان باقری اجازه فروش ملک مسکونی خود را ندارند. ایشان و دیگر مالکان این منطقه که در بلاتکلیفی به سر می برند، از مسئولان تقاضای رسیدگی دارند.

مطالبات بازنشستگان تامین اجتماعی: آقای ایرج زحمتکش از بازنشستگان تامین اجتماعی هستند. ایشان از رئیس سازمان تامین اجتماعی که وعده پرداخت حقوق معوق فروردین و اردیبهشت را در خردادماه داده بودند، جویا شده اند که دلیل واریز نشدن این معوقه ها با وجود گذشت یک ماه از وعده داده شده چیست؟