آرشیو پنجشنبه ۱۶ امرداد ۱۳۹۳، شماره ۲۰۸۳۹
ورزشی - اخبار کشور
۹

دانشجویان اصفهان جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کردند

جمعی از تشکل های دانشجویی دانشگاه های اصفهان عصر سه شنبه با اجتماع در میدان امام حسین(ع) این شهر جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.

به گزارش ایرنا از اصفهان، دانشجویان در شعارها و بیانیه پایانی این مراسم خواستار رسیدگی مجامع بین المللی به وضعیت اسفبار مردم غزه شدند.

شرکت کنندگان در این اجتماع با سر دادن شعارهای «مرگ بر سردمداران آمریکا»، و «مرگ بر صهیونیست»، نفرت خود را از نسل کشی در غزه نشان دادند.

دست نوشته هایی با مضامینی مانند «کرانه باختری گورستان بعدی صهیونیست ها»، «امروز روز حمایت از نسل های غزه است»، «ما برای نبرد بزرگ آماده هستیم» و «رژیم صهیونیستی سگ هار آمریکا» در دستان تجمع کنندگان بود.

در بیانیه این تجمع با اشاره به سکوت کشورهای عربی از آنها خواسته شده است نسبت به مسلمانان غزه بی تفاوت نباشند. نماینده مردم اصفهان در این مراسم با محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی گفت: دادگاه های منصف عالم به ویژه دادگاه های اسلامی باید نسبت به محاکمه رژیم کودک کش صهیونیست اقدام کنند.

حجت الاسلام والمسلمین احمد سالک افزود: دفاع از مردم شریف غزه امروز واجب است، غزه مسئله نخست اسلام است و به تعبیر رهبر معظم انقلاب حتی مسئله نخست بشریت و انسانیت است. وی تصریح کرد: دفاع از غزه در حقیقت تبلور دفاع و حمایت از جبهه مقاومت است.