آرشیو چهارشنبه ۵‌شهریور ۱۳۹۳، شماره ۵۷۲۸
شوک امروز
۱۲

پرونده درگیری پیمانکاران شهرداری با بازنشسته ناجا در بازپرسی

گروه شوک: پرونده حمله ماموران پیمانی شهرداری تهران به سرهنگ بازنشسته پلیس در شعبه تخلفات دادسرای ناحیه 7 سیدخندان تحت رسیدگی قرار گرفت.

«سیدمهدی سکاکی» رئیس حراست شورای شهر تهران در این زمینه به شوک گفت: از همان لحظات ابتدایی که این حادثه را در روزنامه ایران خواندم به بیمارستان سینا رفته و سرهنگ بازنشسته را ملاقات کردم.وی افزود: گزارش این حادثه را در اختیار مسئولان مربوطه و شورای شهر قرار دادم.

واکنش رئیس شورای شهر

شورای شهر تهران به پرونده درگیری ماموران پیمانی شهرداری تهران ورود پیدا کرد و رسیدگی به آن را در دستور کار خود قرار داد.

این اقدام در پی انتشار گزارش این درگیری در شوک روزنامه ایران صورت گرفت.احمد مسجدجامعی رئیس شورای اسلامی شهر تهران در گفت وگو با شوک، ضمن اشاره به پیگیری سریع شورا در این ماجرا بیان داشت:

به محض اطلاع از این ماجرای تلخ، وارد عمل شدیم و از خانم دکتر معصومه آباد یکی از اعضای شورا خواستیم گزارشی مفصل از این حادثه تهیه و در نخستین جلسه پیش رو در صحن شورا قرائت کند. بعد از قرائت این گزارش و اطلاع همه اعضای شورا از جزئیات این حادثه، تصمیمات فوری در مورد عکس العمل لازم در این مورد گرفته خواهد شد.

مسجد جامعی همچنین تاکید کرد: به طور جدی پیگیر این ماجرا هستیم و در اسرع وقت، با خاطیان این پرونده برخورد خواهیم کرد.