آرشیو چهارشنبه ۵‌شهریور ۱۳۹۳، شماره ۵۷۲۸
فن آوری
۱۹

اینستاگرامی برای طراحان

ماهرخ چنگیز

حتما با سرویس اینستاگرام آشنا هستید یا اسم آن را شنیدهاید. شبکه اجتماعی که کاربران در آن عکسهای خود را به اشتراک میگذارند و یا به مشاهده عکس کاربران دیگر میپردازند.

این شبکه اجتماعی یکی از محبوبترین سرویسهای اجتماعی است که میلیونها کاربر از آن استفاده میکنند. حالاامروز قصد داریم اپلیکیشنی را به شما معرفی کنیم که کمی به اینستاگرام شبیه است.

این اپلیکیشن Studio Design نام دارد و سرویسی است که در آن کاربران میتوانند طرحهای گرافیکی خود را با دیگران به اشتراک بگذارند. سایت MASHABLE در توضیح کارایی این اپ نوشته است: آنچه اینستاگرام برای عکاسی به کار میگیرد این اپ برای حوزه طراحی و گرافیک به کار می گیرد. در اینستاگرام عاشقان دنیای عکاسی فعالیت میکنند و در Studio Design عاشقان دنیای طراحی و گرافیک دست به اشتراک گذاری کارهای خلاقانه خود میزنند. Studio Designنیز درست مانند اینستاگرام بسیار قدرتمند و پر از امکانات کاربردی است. این اپ این امکان را به شما میدهد تا طرحهای گرافیکی خود را به آن اضافه کنید، در نهایت دست به ویرایش آن بزنید، فیلترهای مختلف به آن اضافه کنید یا متنهایی را به طرحهای خود بیفزایید.

یکی از اصلیترین و جالبترین امکان این اپ، ویرایش مجدد به نام Remix است. این امکان به کاربران این اجازه را میدهد تا بتوانند طرحهای گرافیکی کاربران دیگر را ویرایش کنند و تغییراتی در راستای بهتر شدن آن انجام دهند. شما می توانید با این امکان، طرحهای گرافیکی افراد دیگر را انتخاب و مطابق سلیقه خود آن را ویرایش کنید در نهایت نیز نتیجه کار خود را با دیگران به اشتراک بگذارید.

شما در این شبکه اجتماعی طراحان، میتوانید دوستان زیادی پیدا کنید، با طرحهای گرافیکی افراد مختلف از کشورهای مختلف آشنا شوید، آنها را دنبال کنید یا از کار آنها ایده های جدیدی به دست بیاورید. این اپلیکیشن جالب به صورت رایگان در اختیار کاربران سیستمعامل اندروید و Ios قرار گرفته است.