آرشیو شنبه ۸‌شهریور ۱۳۹۳، شماره ۴۰۵۸
سیاسی
۲

جعفری: سپاه بیش از گذشته، فلسطین را یاری خواهد کرد

فرمانده کل سپاه پاسداران در پیام تبریکی به مردم پیروز غزه و فرماندهان مقاومت با تاکید بر استحکام بخشی به سازماندهی نیروها و توسعه توان دفاعی در کرانه باختری گفت: ملت ایران و سپاه بیش از گذشته شما را یاری خواهند کرد.

به گزارش سپاه نیوز، سردار سرلشکر محمدعلی جعفری در پیام خود آورده است: ما در این مبارزه سخت و جانکاه، تنهایی شما را می دیدیم و هر آن شوق داشتیم در کنارتان با دشمنان دیرینه اسلام بجنگیم و آرزو داریم این آرمان محقق شود.

فرمانده سپاه تاکید کرده است: امروز همه انقلابیون می دانند که باید بیش از گذشته قدرشناس مردم صبور و باایمان غزه و همه فلسطینیان مقاوم و انقلابی باشند و بازسازی مناطق و خانه های آسیب دیده و رفاه اجتماعی مردم عزیز غزه در راس امور و پشتیبانی ها قرار دارد.

گفت وگوی تلفنی ظریف با رهبران مقاومت

وزیر امور خارجه کشورمان هم در تماس تلفنی با رمضان عبدالله شلح، دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین و خالد مشعل، رئیس دفتر سیاسی حماس با اشاره به حجم گسترده خرابی های ناشی از جنایات 50 روزه رژیم صهیونیستی افزود: بازسازی غزه به تلاش زیادی نیاز دارد و امیدوارم جامعه بین الملل و کشورهای اسلامی در این راه سریعا وارد عمل شوند. وی با تاکید بر حضور جدی جمهوری اسلامی ایران در کنار فلسطینیان، آمادگی کشورمان را برای درمان مجروحان حملات رژیم اشغالگر قدس، ارسال کمک های انساندوستانه و کمک به بازسازی غزه اعلام کرد.

رهبران مقاومت فلسطین نیز در این گفت وگوی تلفنی با تشریح آخرین وضع غزه و پیروزی های اخیر از تلاش گسترده دیپلماتیک جمهوری اسلامی ایران در حمایت از مردم غزه قدردانی و تاکید کردند: جمهوری اسلامی ایران نقش عمده ای را در این پیروزی ها داشت.

رهبران مقاومت با تجلیل از تلاش جمهوری اسلامی ایران برای کاستن از درد و اندوه مردم فلسطین افزودند: بدون حضور ایران در کنار مقاومت، این پیروزی محال بود.

نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی و دبیر شورای عالی امنیت ملی هم در تماس های تلفنی جداگانه با رمضان عبدالله و خالد مشعل، پیروزی بزرگ و غرورآفرین مردم غزه بر دشمن صهیونیستی را تبریک گفت.