آرشیو دوشنبه ۱۰‌شهریور ۱۳۹۳، شماره ۵۷۳۲
اجتماعی
۴

سلام ایران

مفقودی کارت مترو: خانم خیرخواه گفته اند که مبالغ موجود در کارت های اعتباری مترو در صورت مفقود شدن به صاحب کارت بازگردانده نمی شود. مسئولان مربوطه تدبیری بیندیشند که مردم در این صورت متضرر نشوند.

کسر از حقوق مستمری بگیران: خانم الیاسی اعلام کرده اند که در دو ماه گذشته مبلغ 200 هزار تومان از هر فیش حقوقی بخشی از مستمری بگیران با عنوان عضویت موسسه توانمندسازی کسر شده است. این کار بدون اطلاع و رضایت مستمری بگیران انجام شده است.

امنیت در بهشت زهرا: خانم صفری در تماس خود گفته اند افرادی که برای زیارت اهل قبور به بهشت زهرا مراجعه می کنند، امنیت مالی ندارند. سرقت و تکدی در آنجا بسیار زیاد است. شهرداری و نیروهای حراست بهشت زهرا تلاش بیشتری انجام دهند.

جوابیه:

سازمان مدیریت پسماند: در پی طرح پیشنهاد یکی از خوانندگان محترم مبنی بر جمع آوری پسماندها و زایدات خشک، طی نامه ای درخواست ایشان به امور مناطق سازمان مدیریت پسماند ارسال گردید و در تاریخ 5/4/93 جوابیه نامه فوق از سوی آن مدیریت با این شرح به روزنامه ایران اعلام شد: در حال حاضر شهرداری تهران به دو روش سیار و ثابت اقدام به جمع آوری پسماندهای خشک شهروندان می نماید و بیش از دو دهه است که آموزش و فرهنگ سازی در زمینه جداسازی پسماند خشک از تر در سطح شهر به صورت چهره به چهره، آموزش در مساجد، مدارس، فرهنگسراها و... انجام می گیرد.

شهرداری منطقه 2 تهران: شهروند محترمی در پیامی از وجود پل های فاقد حفاظ در تهران گله مند بودند که موضوع مطروحه با ارسال نامه ای با شهرداری منطقه 2 تهران در میان گذاشته شد و شهرداری در تاریخ 26/5/93 طبق جوابیه معاونت فنی و عمرانی منطقه اعلام کرد که پل نصر در حال جمع آوری کامل بوده و پیمانکار سازمان عمرانی معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران مشغول اجرای زیرگذر به جای پل فوق می باشد.