آرشیو دوشنبه ۱۰‌شهریور ۱۳۹۳، شماره ۸۱۸۷
ورزش
۱۱

گوناگون

کاراته در ژاپن نایب قهرمان شد

در پایان رقابتهای کاراته بین المللی ژاپن تیم ملی کشورمان با کسب 8 مدال طلا، نقره و برنز عنوان نایب قهرمانی را ازآن خود کرد. پنجمین مرحله ازرقابتهای لیگ جهانی کاراته با حضور319 کاراته کا از 45 کشور درژاپن آغازوبا قهرمانی میزبان به پایان رسید. ژاپن با 10 مدال طلا، 5 نقره و 10 برنز در مکان نخست قرارگرفت، تیم ملی کشورمان نیز با کسب 3 طلا، 2 نقره و 3 برنز در جای دوم ایستاد و تیم فرانسه با یک طلاو یک برنز سوم شد.

تست دوپینگ از 283 ورزشکار

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی با اعلام خبر تست دوپینگ از 283 ورزشکار اعزامی به اینچئون گفت: از ورزشکاران اعزامی می خواهیم تا صادقانه با کادر پزشکی و مربیان همکاری داشته باشند. پورکاظمی اظهار کرد: تعداد زیادی از ورزشکاران آسیب دیده نیز در طول این مدت درمان شدند و خوشبختانه هیچ یک از اعزامیان اصلی ممنوع الاعزام نشدند.

اسبقی به مدال برنز رسید

درپایان آخرین روزاز مسابقات گرندپری قزاقستان، بهنام اسبقی، مدال برنز را به دست آورد.نماینده کشورمان با کسب این مدال برنز، 14/4 امتیاز را به سبد اندوخته های خود در رنکینگ وزن دوم المپیک اضافه کرد.

مهاجم پرسپولیس جراحی شد

مهاجم تیم پرسپولیس تحت عمل جراحی از ناحیه زانو قرارگرفت و طبق اعلام نظر جراحش تا قبل از پایان سال به میادین فوتبال بازخواهد گشت. دکترکیهانی افزود: این عمل با موفقیت انجام شد. کاملاراضی بودیم و درحال حاضر وضعیت عمومی رضا نوروزی هم کاملاخوب است وهمه چیز طبق برنامه پیش رفت.

مارتینو: مسی کاپیتان آرژانتین می ماند

مارتینو سرمربی تیم ملی آرژانتین تاکید کرد که لیونل مسی درهر شرایطی بازوبند کاپیتانی این تیم را بر بازو خواهد بست چرا که شایسته ترین فرد است.

رونمایی از کتاب مدال آوران پارالمپیک

کتاب مدال آوران بازیهای پارالمپیک با حضور وزیر ورزش، رئیس کمیته ملی پارالمپیک، مدیران مسئول دو نشریه کیهان ورزشی و دنیای ورزش و نمایندگان رسانه ها در وزات ورزش رونمایی شد.

کامرانی: باید از شکست درس بگیریم

عضو تیم ملی بسکتبال گفت ایران باید از بازی مقابل اسپانیا درس بگیرد. مهدی کامرانی که در این بازی 18 امتیاز کسب کرد در خصوص عملکرد ایران مقابل اسپانیا گفت: اسپانیا یکی از بهترین تیم های جهان است. این تیم بازیکنان خوبی دارد و ما باید از بازی مقابل این تیم درس بگیریم.