آرشیو سه‌شنبه ۲۵‌شهریور ۱۳۹۳، شماره ۳۲۹۸
فرهنگ و هنر
۳۲

مکث

مهران رجبی بازیگر سریال «معراجی ها» خطاب به بینندگان این سریال گفت: امیدوارم مردم از دیدن ما در «معراجی ها» لذت ببرند، اگر هم این سریال بد بود و نپسندیدند ما را حلال کنند.

گوتلیب والیش، پیانیست اتریشی، 10 مهرماه در تالار وحدت تهران به روی صحنه می رود و به اجرای رسیتال پیانو می پردازد.

کاوه سجادی حسینی کارگردان فیلم «ضد نور» قصد دارد نام این فیلم را برای حضور در جشنواره فیلم فجر به «بوفالو» تغییر دهد.

سعید شهروز در گفت وگویی از تدارک برگزاری کنسرت جدیدش خبر داد و گفت: اگر طبق برنامه ریزی ها پیش برویم، قرار بر این است که بعد از ماه های محرم و صفر بتوانیم میزبان علاقه مندان در یک کنسرت باشیم.

فیلم های کوتاه «توپ جنگ» و «کات» نشان برنز و فیلم های «آن پایین زیر پنجره» و «زندگی من» دیپلم افتخار جشنواره جهانی فیلم های «آماتور» در کشور اسلواکی را به دست آوردند.

رسول نجفیان که نمایش «زال و سیمرغ» را با جوانان جنوب شهر در فرهنگسرای بهاران در قالب جشنواره عروسکی روی صحنه می برد از پرداختن فردوسی در چند صد سال قبل به نقد نژادپرستی خبر داد و عنوان کرد باید از آثار ملی و ادبی ایران به منظور شناساندن آنها به نسل امروز حمایت شود.

ملکه به کارگردانی محمدعلی باشه آهنگر پس از گرفتن10 جایزه در جشن خانه سینما، توسط شرکت فیلمسازان جوان در شبکه نمایش خانگی مجددا عرضه شد.

اجرای نمایش «کسی نیست همه داستان ها را به یاد آورد» به نویسندگی محمد چرمشیر و کارگردانی رضا حداد، با حضور هنرمندانی چون داوود رشیدی، احترام برومند، جواد مجابی، گوهر خیراندیش، بهروز افخمی، سیاوش طهمورث، اصغر همت، لادن مستوفی و... آغاز شد.

محمدحسین لطیفی، کارگردان و نویسنده سینما و تلویزیون مجوز ساخت فیلم «اسب سفید پادشاه» را گرفت.