آرشیو پنجشنبه ۲۷‌شهریور ۱۳۹۳، شماره ۳۰۶۲
سیاسی
۳

آغاز مرحله دوم عضوگیری انصار حزب الله

ستاد اجرایی انصار حزب الله با اعلام پیامک شماره؟ از برادران داوطلب خواست با شعار «یاحسین» و همچنین از خواهران متقاضی با شعار «یا زینب» در این سامانه ثبت نام کنند. به گزارش ایسنا در بیانیه ستاد اجرایی انصار حزب الله با عنوان «هراس در دل و دستپاچه!» آمده است:

جهت اطلاع «طیف مشخص» وجریان های برانداز: گروه های سیار امربه معروف و نهی از منکر انصار حزب الله از روز یکم تیر ماه کار خود را نه تنها در تهران بلکه در کل کشور آغاز کرده اند که برای خنثی سازی توطئه منافقان گزارش آن رسانه یی نمی شود - لذا پروپاگاندای رسانه یی فعلی در حالی است که رسانه های ذی نفع هنوز حتی بخش کوچکی از گستردگی کار را هم ندیده اند و ان شاءالله به زودی متحیر خواهند شد.

به دور از هرگونه پیچیدگی و فلسفه بافی به سبک مغلطه گران بی منطق یاد شده این سوال مطرح است که کجای قانون امربه معروف و نهی از منکر نیاز به اخذ مجوز داشته است؟! حال با عطف به این سوال معلوم الجواب، سوال دومی به این شرح مطرح است که کجای قانون آمده که اگر این فریضه الهی به صورت دستجمعی و سواره انجام شود غیرقانونی است.

گروه های امر به معروف و ناهی از منکر سیار نه ضابط قضایی هستند و نه مامور به بگیر و ببند که نیاز به کسب اجازه از کسی داشته باشند.

حزب الله مامور معذور نیست که برپا شدن گرد و خاک مغلطه احیانا او را منفعل و یا از صحنه به در کند. در راستای بند؟ به اطلاع مغلطه گران خیالباف می رساند که روز؟ تیر ماه که خار تجمع حزب الله در اعتراض به عملکرد رسانه ملی به چشم دشمنان فرو رفت، تنها به شعار دادن نگذشت. مطلع باشید که یکی از کارویژه های انصار از آن روز تاکنون جذب داوطلب برای فعالیت در گروه های سیار امر به معروف و نهی از منکر بود تا به اذن و فضل الهی عمل به این فریضه را وسعت بخشیده و معابر را از لوث وجود مظاهر فسق پیراسته کنیم.