آرشیو پنجشنبه ۲۷‌شهریور ۱۳۹۳، شماره ۳۰۶۲
سیاسی
۳

باخوانندگان

5546-0917

اگه ممکنه با یکی از عوامل کمپین «یک قطره آب» مصاحبه کنین و آدرس سایت اونارو بنویسین.

اعتماد| حتما پیگیری خواهد شد. همچنین شما می توانید با مراجعه به اینترنت و درج نام این کمپین به شبکه اجتماعی آن دسترسی پیدا کنید.

4985-0915

از مصاحبه یی که با آقای دولت آبادی انجام داده بودید بسیار لذت بردم. امیدوارم ایشان دویست سال دیگر عمر کند. در ضمن به حال خبرنگار این گفت وگو هم غبطه خوردم که برای او فرصت صحبت کردن با این بزرگمرد به وجود آمده ولی جبر زمانه مرا راننده بیابان کرده است.

0853-0919

بنده به عنوان یک معلول 70 درصد از ناحیه هر دو پا این سوال را از مسوولان دارم که اگر وزارت رفاه و تعاون، همچنان به هزینه 300 میلیون تومانی ایجاد هر یک شغل معتقد است پس چرا بنده هم با بضاعتی که دارم، متعهد به ایجاد 8 شغل پایدار، با همین مبلغ هستم؟

یک مخاطب

بانک مرکزی اعلام کرده از اول آبان ماه از دارندگان دستگاه کارتخوان کارمزد کسر می شود. وجوهی که از طریق این دستگاه به حساب دارندگان آن واریز می شود معمولابرای مدتی در حساب بانکی باقی می ماند و منطقی این است که برای آن بهره یی تعلق بگیرد و نه اینکه از آن مبلغی به عنوان کارمزد کسر شود. این هزینه منطقا باید از طریق بانک ها به حساب بانک مرکزی واریز شود. چرا هزینه آن به حساب دارندگان دستگاه کارتخوان گذاشته می شود؟ در غیر این صورت احتمال مرجوع شدن این دستگاه به بانک های مربوطه دور از انتظار نخواهد بود.