آرشیو یکشنبه ۳۰‌شهریور ۱۳۹۳، شماره ۱۴۲۰
صفحه آخر
۱۲

سلام وطن

امسال که در حال گذر است، برای سال آینده، دولت محترم، حقوق اقشاری چون کارگران را برای آبادانی کشور، معلمان را برای آینده مملکت و کارمندان را برای تحول اداری به طور مناسبی تغییر داده و زیاد کند. واقعا چنین چیزی لازم است.

دانیالی

چند سالی است که با اصلاح قانون که کار صحیحی هم بوده است، مالیات بر ارزش افزوده روی اجناس و کالاهای مختلف از مشتری اخذ می شود. در کنار آن حقوق بگیران هم مالیات پرداخت می کنند اما واقعا کسانی که باید از آنها مالیات بر ارزش افزوده بیشتری گرفته شود و مالیات مناسب و درستی هم بپردازند، از زیر این کار درمی روند. اگر همین دریافت مالیات به خوبی انجام شود و قانون به درستی اعمال شود، بسیاری از مشکلات اقتصادی کشور حل می شود و اصلا نیازی به فروش نفت نخواهد بود.

حیدری زاد

دولت حتما نقایصی دارد ولی بزرگ ترین نقص آن چشم انتظاری به دست آمریکاست؛ آمریکایی که خوب خودش را در 60 سال اخیر به ایرانیان شناسانده است و بدتر اگر نشده باشد، قطعا بهتر نشده است. دولت باید واقع بین باشد و از گرگ فقط انتظار درندگی داشته باشد. ما باید روی پای خودمان بایستیم. نگاه به بیرون از مرزها سم است و باید هر چه زودتر از شعار و حمایت نمادین از طرح کم نظیر اقتصاد مقاومتی، به سمت اجرایی کردن آن پیش برویم.

یک هموطن